اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیگیری بخشداری ویژه عسلویه محقق شد

احداث 2 مدرسه با اعتبار 28 میلیارد ریال در روستاهای عسلویه

خبرگزاری فارس: بخشدار ویژه عسلویه از احداث دو مدرسه با اعتبار 28 میلیارد ریال در روستاهای عسلویه خبر داد.

احداث 2 مدرسه با اعتبار 28 میلیارد ریال در روستاهای عسلویه

عبدالله نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: اجرای طرح‌های مصوب دولت و تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است.

وی افزود: در حوزه آموزشی شاهد اجرای طرح‌های بسیار ارزشمندی در شهرستان کنگان و منطقه عسلویه هستیم و بیشتر مدارس تخریبی در این منطقه بازسازی می‌شوند.

بخشدار ویژه عسلویه از احداث دو مدرسه با اعتبار 28 میلیارد ریال در روستاهای عسلویه خبر داد و خاطر نشان کرد: مدرسه 12 کلاسه روستای اخند با همکاری شرکت پتروشیمی آریاساسول احداث می‌شود که نقشه‌های این مدرسه داده شده و با 14 میلیارد ریال اعتبار احداث می‌شود.

نادری تصریح کرد: همچنین احداث و تکمیل هنرستان کاردانش در روستاهای عسلویه با 14 میلیارد ریال اعتبار نیز از دیگر طرح‌هایی است که با تلاش مسئولان و با همکاری شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی احداث می‌شوند.

وی عنوان کرد: این مدارس با تلاش و پیگیری بخشداری عسلویه و با نظر مساعد مسئولان پارس جنوبی و شرکت‌های مستقر احداث می‌شوند که امیدوار هستیم رضایت خاطر مردم منطقه را جلب کنیم.

بخشدار ویژه عسلویه گفت: ارائه خدمات بهینه به مردم و جلب رضایت خاطر شهروندان از اولویت‌های مسئولان است و در دولت نهم و دهم در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

نادری اذعان داشت: مردم عسلویه در جوار تاسیسات نفت و گاز قرار دارند و متضرر آسیب‌های زیادی هستند که باید با خدمات‌رسانی بهتر و مؤثرتر رضایت این عزیزان را فراهم کنیم.

وی متذکر شد: تکمیل راه‌های روستایی و تسهیل در حمل و نقل بین شهری در این منطقه از دیگر اولویت‌هایی است که با تلاش مضاعف مسئولان شهرستان اجرایی و عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول