اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اقدامی هماهنگ صورت گرفت

2500 دانش‌آموز ابتدایی اوز بدون کیف به مدرسه آمدند

خبرگزاری فارس: در اجرای طرح «یک روز بدون کیف»، در یک اقدام هماهنگ، 2 هزار و 500 دانش‌آموز اوزی امروز بدون کیف به مدرسه آمدند.

2500 دانش‌آموز ابتدایی اوز بدون کیف به مدرسه آمدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اوز، رئیس اداره آموزش و پرورش اوز بعد از ظهر امروز در بازدید از مدارس روستای کوره این منطقه در حاشیه اجرای طرح «یک روز بدون کیف» اظهار داشت: اجرای طرح یک روز بدون کیف برای دانش‌آموزان از جذابیت و شادابی ویژه‌ای برخوردار بوده چرا که پرداختن به موضوع پژوهش و تحقیق در این طرح منظور شده است.

بهرام زمانی افزود: این برنامه در طول یک روز در مدرسه اجرا می‌شود و به خاطر اینکه تمام معلمان و کادر آموزشی و برخی اولیا در کنار دانش‌آموزان حضور دارند، برای آنان از نشاط خاصی برخودار است.

رئیس اداره آموزش و پرورش اوز اجرای برافراشتن پرچم کشورمان، قرائت سرود جمهوری اسلامی، تلاوت قرآن، ورزش، نمایش فیلم، مسابقات ورزشی، کاردستی، قصه‌گویی، اقامه نماز ظهر و عصر را بخشی از برنامه‌های این طرح عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح یکی از اهداف بلند سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

وی همچنین با بیان اینکه سرلوحه اجرای چنین برنامه‌هایی شعار سال تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش فارس است تصریح کرد: اقامه نماز جماعت، پژوهش‌محوری و تحقیق و نظم و انضباط اجتماعی محورهایی است که همکاران فرهنگی و معلمان به آن توجه ویژه‌ای داشته‌اند.

زمانی در ادامه از همکاری جمعی از اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس منطقه اوز در هوشمندسازی مدارس و تأمین تجهیزات فناوری کلاس‌ها تقدیر کرد.

دبیر شورای آموزش و پرورش اوز تجهیز کلاس‌ها به وسایل و ابزار کامپیوتری را لازمه کار آموزش دانست.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول