اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش شوشتر خبر داد

مشارکت 350 میلیون تومانی یک خیر شوشتری برای ساخت مدرسه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش پرورش شوشتر از مشارکت 350 میلیون تومانی یک فرد خیر به نام دکتر عمید به نمایندگی از مرحوم دکتر پاپهن برای ساخت مدرسه خبر داد.

مشارکت 350 میلیون تومانی یک خیر شوشتری برای ساخت مدرسه

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، رجبعلی چهارلنگی صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی مدرسه شش کلاسه راهنمایی اظهار داشت: دکتر عمید به نمایندگی از مرحوم دکتر پاپهن برای ساخت این مدرسه در شوشتر اقدام کرده که چنین اقدامی شایسته قدردانی است.

وی با اشاره به اجر و پاداش اخروی مدرسه‌سازی تاکید کرد: دکتر عمید به نمایندگی از سوی مرحوم دکتر پاپهن قرار بود 350 میلیون تومان در راه‌های خیر هزینه کند که پس از بررسی، ساخت مدرسه را انتخاب کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شوشتر با اشاره به تغییرات اعمال شده در نقشه‌های این مدرسه راهنمایی، افزود: نقشه‌های اولیه مدرسه به منظور تأمین نظر و تأیید فرد مشارکت کننده تغییر کرد و اکنون دکتر عمید نقشه‌ها و فضاسازی مدرسه را تأیید کرده و قرار شد ساخت این پروژه آغاز شود.

چهارلنگی با اشاره به تامین هزینه‌ها از سوی خیر تأکید کرد: هیچ مشکلی برای پرداخت هزینه‌های ساخت و تجهیز این مدرسه وجود ندارد و باید ساخت و ساز این مدرسه در اسرع وقت انجام شود.

وی با استقبال و دعوت از افراد نیکوکار برای مشارکت در مدرسه سازی، تصریح کرد: تلاش زیادی برای دعوت از نیکوکاران و سرمایه گذاران برای ساخت مدرسه در شوشتر شده است و در ماه‌های آینده افراد دیگری به جمع مدرسه سازان در شوشتر خواهند پیوست.

رئیس اداره آموزش پرورش شوشتر با اشاره به کمبود فضای آموزشی به ویژه در نواحی مرکزی این شهر، افزود: ساخت مدرسه راهنمایی در خیابان ساحلی برای تامین و جبران این کمبودها در دستور کار قرار گرفته است.

وی از مدیران دستگاه‌های دولتی به ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر درخواست کرد برای حمایت از این پروژه اقداماتی انجام دهند و خواستار همکاری این نهادها در تسهیل مدرسه سازی شد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول