اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عسلویه:

حضور مسئولان عسلویه در نماز جمعه کمرنگ است

خبرگزاری فارس: امام جمعه عسلویه گفت: حضور مسئولان عسلویه در مراسمات مذهبی و دینی و به ویژه در نماز جمعه کمرنگ است.

حضور مسئولان عسلویه در نماز جمعه کمرنگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین و کتاب قرآن نیز بزرگ‌ترین کتاب تاریخ بشریت است و عمل به دستورات اسلام و قرآن موجب موفقیت انسان در دنیا و آخرت است.

وی افزود: مشارکت مردم در برنامه‌های مذهبی امری ارزشمند و لازم است و مسئولان نیز باید مشارکتی گسترده داشته باشند که در عسلویه حضور مسئولان در مراسمات مذهبی و مناسبت‌ها کمرنگ است.

امام جمعه عسلویه خاطر نشان کرد: مسئولان منطقه حتی در مراسم روز غدیر که در شأن امیرالمؤمنین علی(ع) بود نیز حضوری کم‌رنگ داشتند که انتظار می‌رود مسئولان در این رویه تجدید نظر کنند.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: هیئت‌های مذهبی باید از هم‌اکنون آماده مراسمات ماه محرم باشند و نسبت به بهبود کیفیت برنامه‌های دینی اهتمام ورزند.

وی با انتقاد از حضور مسئولان عسلویه در نماز جمعه گفت: مسئولان ارشد باید مسئولان و مدیران منطقه را وادار به حضور در برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و نماز جمعه کنند تا شاهد استقبال بیشتر مردم نیز باشیم.

امام جمعه عسلویه در ادامه با اشاره به روز خانواده بر لزوم تلاش برای تحکیم بنیان خانواده تاکید کرد و یادآور شد: خانواده‌ها باید با نگاه اسلامی برای تربیت فرزندان خود تلاش کنند و در صورتی که اخلاق در خانواده‌ها حاکم شود، یک جامعه اخلاقی خواهیم داشت.

این مسئول در ادامه با اشاره به روز کتاب و کتاب‌خوانی خاطر نشان کرد: وضعیت مطالعه در سطح جامعه ما مناسب نیست و باید با فرهنگ‌سازی مناسب در این زمینه برای افزایش سرانه مطالعه تلاش کنیم.

هاشمی‌نژاد اذعان داشت: امروز باید نسبت به تقویت برنامه‌های دینی و مذهبی در سطح جامعه اهتمام ورزیم و هیچ کس نباید در این مسیر کم‌کاری کند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول