اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نوشهر خواستار شد

ارائه راهکارهای عملی برای رفع آسیب‌های ستادهای نمازجمعه

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: امام جمعه نوشهر خواستار ارائه راهکارهای عملی برای رفع آسیب‌های ستادهای نماز جمعه شد.

ارائه راهکارهای عملی برای رفع آسیب‌های ستادهای نمازجمعه

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، حجت الاسلام محمود مشایخ شامگاه پنج‌شنبه در اجلاس مشترک ائمه جمعه و اعضای ستاد برگزاری نمازهای جمعه استان مازندران در نوشهر که با حضور نماینده ولی فقیه و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و ائمه جمعه سراسر استان در سالن همایش‌های دانشگاه علوم دریایی ارتش در نوشهر برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه‌های مختلف گفت: شهرستان نوشهر با داشتن 464 شهید، هزار و 137 جانباز و 33 جاویدالاثر سهم عمده‌ای در دفاع مقدس و پیروی از ارزش‌های انقلاب اسلامی داشته است.

حجت الاسلام محمود مشایخ اظهار داشت: مردم این شهرستان با شرکت همیشگی در راهپیمایی‌ها، انتخابات و نماز جمعه ولایتمداری خود را به اثبات رسانده‌اند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حدود 50 روحانی مستقر در ادارات، دانشگاه‌ها و بخش‌ها و مساجد این شهرستان وجود دارد و حدود 80 طلبه مرد در مدرسه شهید بهشتی نوشهر و بیش از 50 طلبه خانم در مدرسه علمیه صدیقه طاهره نوشهر مشغول به تحصیل هستند.

مشایخ با اشاره به آسیب‌های ستادهای نماز جمعه بیان داشت: عدم همکاری آموزش و پرورش و نهادهای آموزشی، عدم دقت کافی اعضا، عدم حضور جوانان، نبود بودجه کافی و برنامه های فرهنگی، عدم اختصاص بخشی از درآمدهای شهرداری به این امر از آسیب‌های این ستادهاست.

وی اذعان داشت: راه‌اندازی پایگاه‌های ورزشی، علمی و تربیتی در ستادها و مصلی‌های نماز جمعه می‌تواند بر پویایی این ستادها اثرگذار باشد.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران نیز با اشاره به اینکه در 27 شهر از استان ولایتمدار مازندران نماز جمعه برگزار می‌شود، گفت: 10 شهر نیز باقیمانده که از هفته آینده در دستور کار قرار می‌گیرد

حجت‌الاسلام محمد انتظاری با بیان اینکه این امر در راستای اهداف شورای سیاست‌گزاری و منویات رهبر حکیم و فرزانه‌مان صورت می‌گیرد بیان داشت: پیگیری امور، ساماندهی و اطلاع‌رسانی به موقع و انسجام‌دهی برای حضور با نشاط نمازگزاران و مردم وفادار و ولایتمدار مازندران و به‌ویژه جوانان و محتوی بخشی نمازهای جمعه به عنوان نماز عبادی سیاسی و دشمن‌شکن از دیگر اهداف ما محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول