اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

شناسایی جریمه 51 واحد صنفی متخلف در آبپخش

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: به منظور نظارت بر روند بازار و اصناف تجاری 197 واحد صنفی توسط ادارات صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی دشتستان مورد بازرسی قرار گرفته و 51 واحد متخلف شناسایی و جریمه شده‌اند.

شناسایی جریمه 51 واحد صنفی متخلف در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش احمد خرم‌روز عصر امروز در نشست شورای اداری بخش آبپخش اظهار داشت: توسعه همه جانبه بخش آبپخش از اولویت‌های مهمی است که مدیران این بخش با وحدت و همدلی برای تحقق آن در تلاش هستند و امروز تمامی اهالی این بخش می‌توانند به صورت ملموس نتیجه این تلاش‌ها را حس کنند.

بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: توسعه زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی بخش آبپخش از اولویت‌های مهمی است که مسئولان آبپخش به آن توجه داشته‌اند.

خرم‌روز بیان داشت: دشمنان در سه دهه عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به اشکال مختلف برای ضربه زدن به میهن اسلامی و ایجاد وقفه و اخلال در فعالیت‌های نظام کوشیده‌اند و استراتژی‌های مختلفی به کار بسته‌اند که به حول و قوه الهی تمامی این تلاش‌ها با شکست مواجه شده است.

وی تهاجم اقتصادی را رویکرد جدید دشمنان برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اضافه کرد: دشمنان با هجوم همه جانبه فرهنگی و اقتصادی به ملت ایران در صدد تضعیف روحیه و ناامید کردن آنان هستند ولی به فضل الهی با بصیرت مردم و تلاش‌های صادقانه مسئولان شکست خواهند خورد.

این مسئول اذعان داشت: ایجاد امید در جامعه و آگاهی‌بخشی به اقشار و آحاد مختلف در برهه زمانی فعلی از حساس‌ترین وظایفی است که مسئولان در تمامی سطوح و مسئولیت‌ها باید به آن توجه داشته باشند.

بخشدار آبپخش عنوان کرد: نظارت بر اصناف و واحد‌های تجاری بخش آبپخش از اقداماتی است که با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و تعزیرات حکومتی شهرستان با هدف بهبود وضعیت معیشتی مردم صورت پذیرفته است.

خرم‌روز با بیان اینکه برای 51 واحد تجاری متخلف بخش آبپخش پرونده تشکیل شده ابراز داشت: در قالب این فعالیت‌ها در روزهای گذشته 197 واحد و بنگاه تجاری در سطح بخش آبپخش مورد بازرسی قرار گرفته‌اند و از این میزان 51 واحد متخلف شناسایی و جریمه شده‌اند.

وی ادامه داد: این فعالیت‌ها به‌صورت دوره‌ای در سطح بخش آبپخش ادامه خواهد داشت و فضا را برای سودجویانی که برای کسب منافع بیشتر آرامش و آسایش مردم را تهدید می‌کنند، ناامن خواهیم کرد.

خرم‌روز تاکید کرد: مردم عزیز بخش می‌توانند در صورت مشاهده گران‌فروشی به بخشداری اطلاع دهند تا در اسرع وقت و پس از طی روال قانونی با فرد خاطی برخورد شود.

بخشدار آبپخش به فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه توسعه عمرانی آبپخش اشاره کرد و افزود: در زمینه توسعه عمرانی 27 پروژه در سطح آبپخش در حال اجرا است.

خرم‌روز در خصوص اعتبارات اجرای این طرح‌ها بیان داشت: این پروژه‌ها با اعتبار 45 میلیارد و 306 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی در حال اجرا است.

وی گفت: احداث ساختمان بخشداری، اجرا و تکمیل 14 طرح عمران شهری آبپخش، احداث و تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری و احداث و اورژانس جاده‌ای آبپخش از جمله طرح‌های مهم این بخش است.

بخشدار آبپخش در خصوص توسعه زیرساخت‌های فرهنگی آبپخش عنوان کرد: تکمیل هنرستان خوارزمی، دبیرستان زینب کبری (س)، تکمیل سلف سرویس مدرسه امام جعفر صادق (ع) و خانه‌ عالم روستای بنار آزادگان از جمله طرح‌های زیرساختی در حوزه فرهنگی این بخش است.

خرم‌روز یادآور شد: اجرای چهار طرح هادی روستایی و تکمیل راه روستایی مشفق‌آباد تا بنه‌عباس از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که با هدف توسعه عمران روستایی در بخش آبپخش شاهد آن خواهیم بود.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول