اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس و محقق فوتبال:

رکود فوتبال بوشهر ناشی از سوء مدیریت و ناهماهنگی مسئولان است

خبرگزاری فارس: کارشناس و محقق فوتبال گفت: در چند سال اخیر و به دلیل سوء مدیریت و ناهماهنگی مسئولان و متولیان شاهد رکود در فوتبال استان بوشهر هستیم و ادامه این روند ضربات سنگین‌تری بر پیکر فوتبال وارد می‌کند.

رکود فوتبال بوشهر ناشی از سوء مدیریت و ناهماهنگی مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان مجید رضایی در نشست پیشکسوتان و فعالان فوتبال اظهار داشت: استان بوشهر از استان‌های با استعداد و باسابقه در فوتبال کشور است و همواره نام فوتبال بوشهر در سطح کشور مطرح بوده است.

وی افزود: بر اساس شواهد موجود، نخستین بار در ایران توپ فوتبال در بندر بوشهر به زمین زده شد و در واقع بوشهر از نخستین مناطق کشور است که صاحب فوتبال بوده است.

این کارشناس و محقق فوتبال خاطر نشان کرد: در چند سال اخیر و به دلیل سوء مدیریت و ناهماهنگی مسئولان و متولیان شاهد رکود در فوتبال استان بوشهر هستیم و ادامه این روند ضربات سنگین‌تری بر پیکر فوتبال وارد می‌کند.

رضایی تصریح کرد: با وجود استعدادهای ارزشمند در فوتبال و با وجود تماشاگران خونگرم و اصیل فوتبال، بوشهر شایسته باشگاه‌هایی قدرتمند و حضوری باقدرت در سطح اول فوتبال کشور است و باید همه کمک کنیم و راه را برای رشد و تعالی فوتبال بوشهر فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: بدون تردید تداوم این روند موجب نابودی فوتبال بوشهر می‌شود و در شرایطی که جوانان این استان عاشقانه فوتبال را دوست دارند، مسئولان باید با تدبیر و با همدلی و مدیریت صحیح موجبات برون‌رفت از این مشکلات را فراهم کنند.

نویسنده کتاب دایرة‌المعارف فوتبال گفت: برای پیشرفت در فوتبال امروز باید با برنامه‌ریزی حرکت کنیم و با استفاده از نظرات کارشناسان و پیشکسوتان و با خرد جمعی مسیر رشد و ارتقا را طی کنیم.

رضایی عنوان کرد: با وجود تاسیسات عظیم پارس جنوبی و با وجود امکانات و منابع مالی که در استان وجود دارد، پیدا کردن راهکاری برای تامین منابع مالی باشگاه‌های سطح اول فوتبال استان چندان دشوار نیست و نیازمند عزم جمعی مسئولان ارشد استان و مدیریت صحیح است.

وی متذکر شد: البته منکر تلاش مسئولان ورزش استان و مدیران باشگاه‌ها نیستیم، اما این روند نزولی و این بی‌برنامگی در فوتبال، علاوه بر اینکه موجبات دلسردی تماشاگران شده، انگیزه را از بازیکنان و مربیان و پیشکسوتان نیز گرفته و باید راهکاری برای برون‌رفت از این وضعیت تدوین شود و همه مسئولان و دلسوزان فوتبال در این مسیر باید کمک کنند.

در این نشست تعدادی از کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال نیز به بیان راهکارها و دیدگاه‌های خود برای ارتقای فوتبال استان پرداختند و بر همکاری بیشتر مسئولان تاکید کردند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول