اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر فدراسیون فوتبال:

کهگیلویه و بویراحمد 22 داور و ناظر در لیگ‌های فوتبال کشوری دارد

خبرگزاری فارس: ناظر فدراسیون فوتبال گفت: در حال حاضر کهگیلویه و بویراحمد دارای 22 داور و ناظر در لیگ‌های مختلف فوتبال کشور است.

کهگیلویه و بویراحمد 22 داور و ناظر در لیگ‌های فوتبال کشوری دارد

نوذر رودنیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در حال حاضر اصلی‌‌ترین مشکل فوتبال گچساران نبود اسپانسر مالی بوده و تا زمانی که این مشکل حل نشود، نمی‌توان به موفقیت فوتبال گچساران کمک کرد.

وی با بیان اینکه ورزش، به ویژه فوتبال گچساران با مشکلات مالی زیادی روبرو است، افزود: تنها با تأمین اسپانسر مالی مناسب می‌توان از وضعیت کنونی ورزش در گچساران خارج شد.

ناظر فدراسیون فوتبال یادآور شد: گچساران استعداد‌های زیادی در فوتبال دارد که حضور میلاد غریبی و ایمان موسوی در لیگ برتر نمونه‌ای از این استعداد‌ها بوده که با توجه ویژه به آن می‌توان به رشد این رشته ورزشی پرطرفدار در میان جوانان این شهرستان کمک کرد.

رودنیل از مسئولان خواست که نگاه جدی و بیشتری به فوتبال گچساران داشته باشند و با حمایت‌های خود زمینه رشد و توسعه فوتبال در این شهرستان را فراهم کنند.

وی با اشاره به وضعیت داوری کهگیلویه و بویراحمد در سطح فوتبال کشور گفت: در مجموع 14 داور از این استان در لیگ‌های مختلف فوتبال کشور حضور دارند که در این میان در حال حاضر آموزگار در لیگ برتر فعالیت دارد و مابقی نیز در لیگ یک، دو و سه سوت می‌زنند.

ناظر گچسارانی فدراسیون فوتبال ادامه داد: کهگیلویه و بویراحمد در بخش ناظر بازی و داوری در لیگ‌های مختلف دارای هشت ناظر بوده که در این میان من و خداداد افشاریان در لیگ برتر فعالیت داریم.

رودنیل وضعیت داوری کهگیلویه و بویراحمد را در فوتبال کشور نسبت به استان‌های همجوار مناسب توصیف و‌ خاطرنشان کرد: کهگیلویه و بویراحمد در بخش داوری استعدادهای زیادی دارد و می‌تواند داوران بیشتری به فوتبال کشور به ویژه لیگ برتر معرفی کند.

رودنیل ابراز امیدواری کرد که مشکلات مالی پیش روی ورزش کهگیلویه و بویراحمد هر چه سریع‌تر برطرف شود تا شاهد رشد و پیشرفت آن در سطح فوتبال کشور باشیم.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول