اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

قیمت‌ها بی‌دلیل بالا می‌روند/ مسئولان نظارت کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه جیرفت گفت: قیمت بعضی از اجناس بدون هیچ قانونی بالا و پایین می‌روند که باید توسط مسئولان بر این موضوع نظارت شود.

قیمت‌ها بی‌دلیل بالا می‌روند/ مسئولان نظارت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های امروز نماز جمعه جیرفت با اشاره به اینکه گناهان به دو دسته کبیره و صغیره تقسیم شده‌اند، اظهار داشت: شرک ورزیدن به خداوند در صدر گناهان کبیره است.

وی افزود: همان‌گونه که بعضی از بیماری‌ها در بدن انسان نهفته‌اند، بعضی از مومنان به شرک آلوده‌اند، بدون آن که خودشان متوجه شوند.

خطیب جمعه جیرفت با بیان ویژگی‌های مؤمن مخلص تصریح کرد: مؤمنانی که در برخورد با مردم به فکر رضای الهی بوده و در برخورد با دشمنان جز تکلیف الهی به چیز دیگری فکر نمی‌کنند، از مؤمنان مخلص به شمار می‌روند.

وی با بیان اینکه مومن مخلص در عشق ورزیدن هیچ کس را بیشتر از خداوند دوست ندارد، خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) برای اجرای فرمان الهی فرزندان خود را به قربانگاه برد.

عسکری 24 ذیحجه را یادآور سه موضوع بیان کرد و ابراز داشت: نزول آیه تطهیر، جریان مباهله و بخشیدن انگشتر در رکوع نماز به نیازمند توسط امام علی(ع) از اتفاقات 24 ذیحجه است.

امام جمعه جیرفت با اشاره به فرارسیدن روز خانواده و تکریم بازنشسته بیان داشت: خانواده کوچکترین و محبوبترین اجتماع نزد خداوند است.

عسکری با اشاره به گرانی‌ها و عدم تعادل در بازار تصریح کرد: مسئولان باید نظارت قانونمند و صحیحی بر بازار داشته باشند.

وی اذعان داشت:مدیران و مسئولان باید قیمت‌ها را کنترل کنند تا بی دلیل بالا نروند.

امام جمعه جیرفت با اشاره به اینکه گرانی اجناس برای مردم شکننده است، خاطرنشان کرد: بعضی از اجناس بدون هیچ قانونی بالا و پایین می‌روند که باید نظارت شود.

عسکری با اشاره به تحریم‌های فعلی علیه ایران بیان کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا دشمنان را در تحریم کردن و تحت فشار گذاشتن ناکام بگذاریم.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول