اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

مسئولان اردبیل برای مقابله با گرانی‌ها تدبیر کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان اجرایی در استان اردبیل برای مقابله با گرانی‌ها و کاهش تلاطم بازار تدبیری شایسته داشته باشند.

مسئولان اردبیل برای مقابله با گرانی‌ها تدبیر کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی افضلی‌فرد عصر امروز در دیدار مردمی خود در اردبیل اظهار داشت: با وزیر صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی و همچنین اقتصاد رایزنی‌ها و صحبت‌های لازم انجام شده است تا در یک برنامه‌ریزی دقیق با مهار تورم نسبت به پایین آوردن نرخ بیکاری در استان اردبیل کارها و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: بعد از گرانی‌های اخیر تیم اقتصادی دولت توسط هیئت رئیسه مجلس به صحن علنی فرا خوانده شدند و ما سعی کردیم با شنیدن اظهارات آنها راهکارهای جدید را نیز برای پیشگیری از این اوضاع و احوال ارایه کنیم.

سخنگوی کمسیون اصل 90 خاطر نشان کرد: ما در این نشست‌ها موضوع مقابله با گرانی‌ها را مطرح کردیم و برخی بی‌تدبیری‌ها را که به مسئله تحریم ربط می‌دادند، تبیین و تشریح کردیم تا عده‌ای سعی نکنند همه مشکلات را به گردن تحریم و شعارها و تبلیغات بی‌ثمر بیندازند و یا سعی کنند مناسبات سالم اقتصادی را به هر نحوه ممکن زیر سئوال ببرند.

افضلی‌فرد اضافه کرد: برای رسیدن به اقتصاد سالم و سازگاری برنامه‌ها با طرح‌ها و برنامه‌های اجرایی از مسئولان ارشد کشوری خواستیم تا با برطرف کردن ضعف نظارت و سو تدبیرها و مدیریت‌ها جلوی گرانی‌های اخیر را بگیرند.

به گزارش فارس، این نماینده مجلس با بیان اینکه بخش عظیمی از گرانی‌ها به دلیل ضعف نظارت اتفاق افتاده که در استان ما نیز همین امر صادق است، بیان کرد: ما از استاندار و فرمانداران استان خواسته‌ایم تا جلوی اقدامات سودجویانه و برخی تحرکات پشت پرده جلوگیری شود تا بدون اجحاف در حق مردم نابسامانی‌ها پایان یابد.

وی یادآور شد: اگر همین روند بدون نظارت و سرکشی ادامه پیدا کند ما سعی می‌کنیم اسامی سودجویان و مدیران نالایق را از طریق تریبون‌ها و رسانه‌ها اعلام کنیم تا خود مردم تکلیفشان را با چنین افراد فرصت‌طلب مشخص کنند.

افضلی‌فرد از تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای پیگیری امور خبر داد و گفت: ما از افراد متعهد، متخصص و با تجربه دعوت کردیم تا طرح‌های پیشنهادی خود را در زمینه راهبرد این برنامه‌ها و کارگروه‌ها اعلام کنند تا نتیجه مثبت از پیگیری این کارگروه‌ها به دست آید.

وی با نام بردن از تعدادی از این کارگروه‌ها نظیر راه و شهرسازی، نیرو، خدمات، تحقیقات، معدن و تجارت، کشاورزی، سیاسی، آموزش و پرورش، آموزش عالی، ورزش و جوانان و اشتغال، ‌بهداشت و درمان و ایثارگران و... افزود: ما در قالب این کارگروه‌ها مطالبات مردم استان را از طریق مجمع نمایندگان پیگیری می‌کنیم و امیدواریم مشکلات و ضعف‌های مدیریتی که همه از آن رنج می‌بریم برطرف شده و زمینه رشد و توسعه واقعی بهتر فراهم آید.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول