اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلایل نامعلوم

گردهمایی معاونان گردشگری کشور در بجنورد برگزار نشد

خبرگزاری فارس: گردهمایی معاونان گردشگری سراسر کشور که بر اساس اعلام مسئولان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار بود امروز و فردا در بجنورد برگزار شود، بر اساس اعلام لغو شد.

گردهمایی معاونان گردشگری کشور در بجنورد برگزار نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، هفته گذشته و پس از سفر رهبر انقلاب اسلامی به خراسان‌شمالی قرار بود که میزبانی گردهمایی معاونان گردشگری کشور در آبان ماه به استان سپرده شود.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: در راستای لبیک به مقام عظمای ولایت و به منظور بهبود وضعیت گردشگری استان خراسان‌شمالی، پنجمین گردهمایی معاونان گردشگری سراسر کشور دهم و یازدهم آبان‌ ماه در خراسان‌شمالی برگزار می‌شود.

منوچهر جهانیان همچنین از برپایی نمایشگاه گردشگری کشور در نیمه دوم آبان‌ ماه در خراسان‌شمالی نیز خبر داد.

معاون سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: در راستای فراهم کردن تسهیلات لازم برای زائران امام رضا (ع) از مسیر خراسان‌شمالی، اقامتگاه، کمپینگ‌، بازارچه‌های صنایع دستی و سوغات در این استان راه‌اندازی خواهیم کرد.

جهانیان افزود:‌ خراسان‌شمالی دارای توانمندی‌های بسیاری در زمینه‌ موزه‌ها، آیین‌ها، ورزش‌های محلی، موسیقی اقوام، اکوتوریسم و ... است که می‌توان از این فرصت‌ها برای جذب بیشتر گردشگر در این استان بهره برد.

به گزارش فارس این در حالی است که هیچ‌گونه گردهمایی معاونان گردشگری کشور طی امروز برگزار نشده است.

تماس‌های خبرنگار فارس در بجنورد نیز با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌شمالی در مورد دلایل عدم برگزاری یا لغو این نشست با وجود تماس بی‌نتیجه ماند.

البته بنا به گفته منابع مطلع برنامه گردهمایی معاونان گردشگری کشور در بجنورد کلا لغو شده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی 19 مهر ماه امسال به مدت هشت روز مهمان مردم ولایت‌مدار خراسان‌شمالی بودند که یکی از مهم‌ترین رهنمودهای معظم‌له در جمع مردم و مسئولان استان توجه به قابلیت‌های گردشگری و ضرورت بهره‌گیری از این ظرفیت بود.

خراسان‌شمالی در مسیر دو قطب زیارتی شرق مشهد مقدس و قطب سیاحتی شمال کشور قرار دارد.

بر اساس آمار سالانه 15 میلیون زائر و مسافر از خراسان‌شمالی گذر می‌کنند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول