اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ادامه تنزل ووشوی کرمان صورت گرفت

حضور در انتهای جدول لیگ برتر ووشوی کشور

خبرگزاری فارس: با توجه به تغییر و تحولات انجام شده در رأس هیئت ووشوی استان نتایج تیم لیگ برتری شهرداری چترود بر خلاف گفته‌های اشخاصی است که بازگشت خود را عامل موفقیت ووشوی استان می‌دانستند.

حضور در انتهای جدول لیگ برتر ووشوی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، با توجه به تغییر و تحولات انجام شده در رأس هیئت ووشوی استان نتایج تیم لیگ برتری شهرداری چترود بر خلاف گفته‌های اشخاصی است که بازگشت خود را به این هیئت عامل موفقیت ووشوی استان می‌دانستند.

از سال گذشته و پس از اعلام رده‌بندی سایت فدراسیون ووشوی کشورمان در زمینه جایگاه استان‌های مختلف کشور در رده‌بندی این فدارسیون و کسب جایگاه ماقبل آخری استان کرمان در بین استان‌های کشور انتقادات زیادی بر مدیریت و تشکیلات سابق این هیئت وارد شد و در نهایت این انتقادات منجر به برکناری رئیس سابق هیئت و حضور افراد جدیدی در هیئت شد.

البته به جز رئیس هیئت سایر افرادی که به عنوان بازوان وی در هیئت مشغول به کار شدند اعتقاد زیادی داشتند که با بازگشت دوباره آنها به هیئت وضعیت استان در رده‌بندی فدراسیون و همچنین لیگ برتر تغییر می‌کند.

اما نتایج تیم شهرداری چترود کرمان در دور رفت این مسابقات حکایت از مسئله دیگری است، نتایج ضعیف و به دور از گفته‌های نماینده کرمان در لیگ برتر ووشوی کشور حکایت از آن است که صحبت‌های مطرح شده از سوی این اشخاص تنها در حد شعار بوده است و این تیم در پایان دور رفت مسابقات بدون امتیاز در انتهای جدول این مسابقات قرار گرفته است.

در گروه یک پرشین با سه برد پیاپی و کسب 9 امتیاز و تفاضل مثبت 21 کماکان صدرنشین باقی ماند، دانشگاه آزاد نیز با 9 امتیاز و تفاضل  مثبت پنج البته با یک بازی بیشتر نسبت به پرشین همچنان دوم است، فولاد ماهان سپاهان با سه امتیاز و تفاضل مثبت پنج سوم است، تاکسیرانی آمل نیز با سه امتیاز و تفاضل منفی 13 چهارم و شهرداری چترود کرمان بدون امتیاز قعرنشین است.

تیم شهرداری چترود نیز در دو هفته اخیر مسابقات برابر تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و تاکسیرانی آمل شکست خورده است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول