اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

سرانه فضاهای ورزشی کهک از قم بیشتر شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: مجموع سرانه فضاهای ورزشی بخش کهک نسبت به شهر قم بیشتر است که این نشانه توجه دولت به توسعه ورزش در روستاهاست.

سرانه فضاهای ورزشی کهک از قم بیشتر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، عباس جهان‌بینی مدیر کل ورزش و جوانان به اتفاق علی خواجه‌بیاتی مسئول بازرسی، سیدمهدی سیدی مسئول دفتر فنی و اسماعیل زند مدیر ورزش و جوانان شهر کهک در این شهر حضور یافتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ابتدا به اتفاق هیئت همراه از سالن ورزشی و زمین روباز روستای صرم و همچنین سالن ورزشی ملاصدرا و شهدای کهک بازدید کردند و آخرین وضعیت تجهیزات و امکانات این اماکن ورزشی را مورد بررسی قرار دادند.

سپس جهان‌بینی و هیئت همراه در جلسه شورای ورزش شهر کهک حضور یافتند و در این جلسه که با حضور گلچین، بخشدار کهک، نماینده ادارات و دهیاران روستاهای بخش کهک برگزار شد، به موضوعات مختلف در خصوص وضعیت ورزش و جوانان شهر کهک رسیدگی شد.

در این جلسه موضوعاتی در خصوص ورزش قهرمانی شهر کهک، ساماندهی هیئت‌های ورزشی، بودجه و اعتبارات، وضعیت جوانان، نظارت بر اماکن ورزشی و تجهیز و نگهداری آنها و همچنین چگونگی ساخت و ساز اماکن ورزشی جدید مطرح شد و مدیر کل ورزش و جوانان راهکارهای تحقق یا موانع آنها را بررسی و تحلیل کرد.

جهان‌بینی از حمایت‌های کم‌نظیر دولت از توسعه ورزش روستاها و مناطق محروم به نیکی یاد کرد و عنوان داشت:‌ احداث فضاهای ورزشی و همچنین امکانات رشته‌های مختلف در سال‌های اخیر با توجه به نگاه مثبت دولت به توسعه ورزش در روستاها رشد بسیار خوبی داشته است.

وی اظهار کرد: ضمن تلاش برای توسعه فضاهای ورزشی جمعیت بیش از یک میلیون نفری استان قم سعی کرده‌ایم در چهار سال اخیر نگاه وی‍ژه‌ای به توسعه ورزش در روستاها داشته باشیم و به همین منظور شاهد احداث چندین فضای ورزشی در روستاهای کرمجگان، خورآباد، خاوه و صرم بوده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: علاوه بر طرح‌هایی که احداث شده‌اند چندین فضای ورزشی روباز نیز به سرانه فضاهای ورزشی روستاهای بخش کهک قم اضافه شده است و در مجموع سرانه فضاهای ورزشی بخش کهک حتی نسبت به شهر قم بیشتر است.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول