اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال وبختیاری:

155 طرح هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری به تصویب رسید

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن استان چهارمحال و بختیاری از تصویب 155 طرح هادی روستایی در استان خبر داد.

155 طرح هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری به تصویب رسید

به گزارش خبرگزاری فارس در شهرکرد، غلامرضا کشاورز پیش از ظهر امروز درجلسه شورای برنامه‌ریزی استان اظهار داشت: در سال گذشته برای 136 روستا طرح هادی تهیه و سپس مصوب گردید به‌علاوه تعداد 19 روستا نیز طرح هادی آنان از محل بودجه سال 89 تهیه و تصویب گردید.

وی افزود: تعداد 155 طرح هادی روستایی نیز باید به تصویب شده و طرح هادی روستایی به اجرا گردد.

کشاورز به روستاهایی که از محل اعتیارات سال 90 طرح هادی آن‌ها تصویب و اجرا گردید اشاره کرد و افزود:  در شهرستان کیار 12 روستا، شهرستان کوهرنگ 36 روستا، شهرستان فارسان 5 روستا، شهرستان شهرکرد هفت روستا، شهرستان بروجن 9 روستا، شهرستان اردل 19 روستا واز شهرستان لردگان 47 روستا توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان طرح هادی آنان به اجرا در آمده است.

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال وبختیاری ادامه داد: در سال 89 نیز از شهرستان اردل سه روستا، کوهرنگ دو روستا، لردگان هفت روستا و شهرکرد نیز یک روستا طرح هادی آنان توسط این بنیاد اجرا شد..

مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری نیزدر این جلسه با ارائه عملکرد کارگروه تخصصی امور زیر بنایی و شهرسازی استان، اظهار داشت: در شش ماهه اول سال جاری 18 جلسه کارگروه برگزار شده که تعداد 68 طرح در جلسات مطرح که تعداد 66 طرح  از آنها مصوب گردیده است.

وی تصریح کرد:  کمیته فنی نیز در سال جاری  15 جلسه برگزار تشکیل شده که در این جلسات 65 مورد بررسی قرار گرفته که نهایتا 60 مورد آن به تصویب رسیده است.

علیخانی با اشاره به اینکه 97 درصد طرح‌های رسیده به این کارگروه مورد تصویب قرار گرفته است گفت:  تعداد طرح های پیش بینی شده در سال گذشته 62 درصد مصوبه داشته در حالی که تنها در شش ماهه  نخست امسال 97 درصد از موارد مطرح شده به تصویب رسیده است.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول