اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال کاله جوان:

کاله جوان با بازیکنانی بومی وارد رقابت‌های لیگ شد/ رابطه‌ام با اولیایی برادرانه است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله جوان گفت: کاله جوان امسال از بازیکنان جوان، جویای نام و بومی بهره گرفته است که باید به مرور تجربیات لازم را کسب کنند.

کاله جوان با بازیکنانی بومی وارد رقابت‌های لیگ شد/ رابطه‌ام با اولیایی برادرانه است

حسین کاظمی امروز پس از برگزاری در هفته نخست مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور و پیروزی در شهرآورد تیم‌های مازندرانی این دوره از رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: در هفته نخست کاله جوان دیدار سخت و حساسی را مقابل آریا صنعت بابل‌کنار انجام داد.

وی با تاکید اینکه توانستیم با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کنیم، گفت: دیدار سختی را در آمل داشتیم، با توجه به اینکه بابل‌کنار نخستین سال حضور خود در لیگ دسته یک والیبال را تجربه می‌کند شناخت مطلوبی از آن نداشتیم البته این تیم نیز یکی از تیم‌های پرمهره و خوب کشورمان است که از افشین اولیایی که مربی بادانش و باتجربه‌ای است سود می‌برد و بازیکنان خوبی را برای حضور قدرتمندانه در لیگ برتر به خدمت گرفته است.

سرمربی تیم والیبال کاله جوان با اعلام اینکه با اولیایی مربی بابل‌کنار رفاقت 15 ساله دارم، ادامه داد: رابطه من با اولیایی رابطه‌ای برادرانه است، او هم تیمی خوب و باتجربه‌ای را وارد رقابت‌ها کرده ولی یکی از معایب این تیم آن است که موقعی که از حریف پیشی می‌گیرد عملکرد مطلوبی دارد ولی زمانی که از حریف مقابل خود عقب می‌افتد نمی‌تواند کار را به تساوی بکشاند.

وی با اعلام اینکه کاله جوان امسال از بازیکنان جوان، جویای نام و بومی بهره گرفته است، تصریح کرد: تجربه کافی در بین بازیکنان ما وجود ندارد ولی خیلی خوشحالم با شکست آریا صنعت بابل‌کنار توانستیم تماشاگرانی که به سالن مسابقه آمدند را با شادی روانه خونه‌های‌شان کنیم.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول