اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بجنورد در مجلس مطرح کرد

عدم مشورت با نمایندگان خراسان‌شمالی در عزل و نصب‌ها

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ مشورتی با نمایندگان خراسان‌شمالی در عزل و نصب‌های جدید از سوی استاندار انجام نشده است.

عدم مشورت با نمایندگان خراسان‌شمالی در عزل و نصب‌ها

موسی‌الرضا ثروتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به تغییرات و انتصابات مدیریتی در استانداری خراسان‌شمالی اظهار کرد: ما نمایندگان مردم این استان انتظار داشته تا مسئولان استان در مورد انتصابات با منتخبان مردم مشورت کنند.

وی تصریح کرد: البته این از اختیارات استاندار بوده که بر اساس شرایط، اقدام به تغییر و تحول کنند، لیکن توصیه ما به استاندار این بوده که از افراد دارای سوابق مدیریتی و ترجیحاً بومی استفاده کنند.

ثروتی گفت: در انتصابات جدید برخلاف رویکرد استاندار از نیروهای آموزش و پرورش و یا نیروهای بازنشسته در انتصابات جدید استفاده شد.

به گزارش فارس، اوایل همین ماه هشت تغییر و تحول در استانداری خراسان‌شمالی انجام شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاه کوثر از اول مهر امسال جلوتر از تمام دانشگاه‌های استان فعالیت خودش را آغاز کرد، گفت: برای راه‌اندازی این دانشگاه در استان پیگیری‌های جدی صورت گرفته که خوشبختانه شاهد آغاز به کار این دانشگاه هم‌زمان با سال تحصیلی جدید با 245 دانشجو هستیم.

وی تصریح کرد: برای اجرای دانشگاه کوثر در بجنورد 100 هکتار زمین پیش‌بینی شده که انشاءالله مصوبه کارگروه 215 برنامه پنجم توسط مسئولان اخذ و عملیات عمرانی آن آغاز می‌شود.

ثروتی با تاکید بر اینکه شایعاتی مبنی بر عدم همکاری استاندار با این دانشگاه وجود دارد، افزود: خوشبختانه استاندار طی نشست‌هایی حمایت خود را از این دانشگاه اعلام و حتی یک دستگاه خودرو نیز به این دانشگاه اختصاص داده است.

وی توسعه دانشگاه‌ها در خراسان‌شمالی را یک ضرورت برشمرد و گفت: خوشبختانه طی سال‌های اخیر قدم‌های خوبی برای توسعه دانشگاه‌ها و افزایش شمار دانشجویان برداشته شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در عین حال بر تحقق چشم‌انداز برنامه آموزش عالی استان و افزایش شمار دانشجویان در برنامه چهارم و پنجم توسعه تاکید کرد.

انتهای پیام/‌ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول