اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر همدان خبر داد

برگزاری اجلاس مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی کشور در همدان

خبرگزاری فارس: یازدهمین اجلاس مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی مراکز 31 استان کشور در همدان برگزار شد.

برگزاری اجلاس مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی کشور در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان در یازدهمین اجلاس مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی کشور در همدان گفت: شورای اسلامی شهر همدان با وحدت و همدلی در سه دوره حضور خود خدمات ارزنده‌ای را به شهروندان ارائه داده‌اند.

سید احمد حسنی‌حلم افزود: تعامل بین رؤسا، استفاده از تجربیات رؤسای شوراها و بررسی مشکلات از جمله اهداف برگزاری یازدهمین اجلاس مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی کشور است.

وی با بیان اینکه شهرداری مرتبط‌‌ترین نهاد با مردم است، اضافه کرد: تعامل با شهروندان نقطه مزیت شهرداری و شورا است که می‌تواند موجب رشد و پویایی در شهرها است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: بررسی موضوع توزیع و هزینه کردن مالیات در حوزه شهرداری‌ها، بررسی و اعلام نقطه نظرات رؤسای شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها پیرامون اصلاح قانون انتخابات شوراها، بحث و بررسی پیرامون چگونگی شکل‌گیری مدیریت واحد شهری از دیگر اهداف برگزاری این اجلاس دو روزه است.

حسنی‌حلم بحث و بررسی در خصوص اصلاح ماده صد و یکم قانون شهرداری‌ها و رفع ابهامات آن و بررسی انتقال دبیرخانه کمیسیون ماده پنج قانون معماری و شهرسازی از سازمان راه و شهرسازی به شهرداری‌ها را از دیگر محورهای این اجلاس معرفی کرد.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول