اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

مشاوران جوان بازوی قوی مشورتی مدیران باشند

خبرگزاری فارس: استاندار قم با اشاره به نقش مشاوران جوان در عرصه تصمیم‌سازی گفت: این گروه باید به عنوان بازوی قوی مشورتی برای مدیران باشند.

مشاوران جوان بازوی قوی مشورتی مدیران باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در جلسه شورای مشاوران جوان استاندار قم با ابراز خرسندی از حضور در جمع صمیمی و با صفای جوانان اظهار کرد: نیروی جوان مؤمن، متعهد، پویا و با انگیزه همواره سرمایه و پشتوانه عظیمی برای توسعه روزافزون کشور محسوب می‌شود.

استاندار قم جوانان را در خط مقدم ارزش‌های دینی و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان و تصریح کرد: نقش این قشر در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یک نقش ویژه و محوری است.

وی با اشاره به شکل‌گیری هسته‌های مشاوران جوان در دستگاه‌های اداری، ایده تشکیل مشاوران جوان را از ابتکارات ارزنده دولت‌های نهم و دهم برشمرد و افزود: این طرح ابتکاری، زمینه استفاده از نیروهای نخبه جوان و متعهد در بدنه اجرایی کشور را فراهم کرد.

پیریایی امکان بهره‌مندی از توان و ظرفیت بالای مشورت‌دهی جوانان و تزریق ایده‌های خلاقانه و مفید این قشر به حوزه‌های اجرایی را از مهم‌ترین آثار و دستاوردهای شکل گیری چنین تشکیلاتی عنوان و خاطر نشان کرد: جوانان باید ایده‌های مفید و ارزشمند خود را از طریق گروه مشاوران جوان به گوش مسئولان اجرایی برسانند.

استاندار قم با تاکید بر لزوم مشارکت فعال مشاوران جوان در عرصه تصمیم‌سازی مدیریتی گفت: این گروه با ارائه مشاوره علمی و کارشناسی در بخش‌های مختلف باید در صدد تقویت بیش از پیش باور جوانگرایی و تثبیت جایگاه سازمانی خود به عنوان بازوی قوی مشورتی برای مدیران باشند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول