اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

ورودی‌های شهر قزوین ساماندهی شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: ورودی شهر قزوین در محور بویین‌ زهرا باید با هدف کاهش حجم بار ترافیکی ساماندهی شود.

ورودی‌های شهر قزوین ساماندهی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، داوود محمدی در نشست شورای مسکن استان قزوین با حضور وزیر راه و شهرسازی که در دفتر استاندار قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با رفع مشکلات عمرانی و تخصیص اعتبار به موقع می‌توان پروژه ورودی قزوین به بویین‌ زهرا را به اتمام رساند و با بهره‌برداری از این پروژه حجم بار ترافیکی کاهش می‌یابد و همچنین با تحقق این امر سیمای ورودی شهر زیبا و ساماندهی می‌شود.

وی با بیان اینکه کمربندی جنوبی قزوین از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهر قزوین است، اذعان کرد: این پروژه محل اتصال چند شهر است که باید با بررسی مشکلات عمرانی، مصوبات اتمام این پروژه تصویب شود تا با انجام دادن اقدامات مؤثر به زودی پروژه مربوط افتتاح شود تا حجم بار ترافیکی در این محور کاهش یابد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جنوب شهر قزوین نیازمند مکان‌های فرهنگی و ورزشی است، ابراز کرد: باید زمین مربوط در اختیار شهرداری قزوین قرار گیرد تا مسئولان این نهاد اقدامات لازم را برای احداث این پروژه انجام دهند و با افتتاح از پروژه مربوطه امکانات رفاهی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی مناسبی برای مردم این ناحیه فراهم شود.

محمدی با اشاره به اینکه به دلیل مشکلات روکش جاده محمدیه به قزوین و خاکعلی به محمدیه بیشترین حوادث تصادفی استان قزوین در این مکان اتفاق می‌افتد، خاطرنشان کرد: باید برای رفع این مشکلات تصمیمات لازم اتخاذ شود تا از بروز این حوادث جلوگیری شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: الوند بعد از قزوین بزرگ‌ترین شهر استان است که باید مشکلات راه این شهر با دستورات لازم وزیر راه و شهرسازی برطرف شود.

این مسئول مشکل آسفالت خیابان میرزای شیرازی را از جمله مشکلات شریف‌آباد عنوان و اظهار کرد: این موضوع از مهم‌ترین مشکلات این شهر است که باید با اتخاذ تصمیمات مناسب برای رفع این مشکلات تلاش کرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه زیرسازی برخی از روستاهایی که بیشتر از 50 خانوار دارند، تکمیل و هنوز آسفالت نشده است که این امر موجب از بین رفتن این زیرسازی نیز می‌شود، ابراز کرد: با تخصیص اعتبارات لازم آسفالت این روستاها انجام شود تا از هدر رفت سرمایه‌ای که برای زیرسازی انجام شده جلوگیری شود.

محمدی خاطرنشان کرد: برخی از مشکلات عمرانی و فرهنگی در استان قزوین وجود دارد که وزیر راه و شهرسازی برای رفع این مشکلات مساعدت‌های خوبی داده است.

نماینده مردم قزوین درمجلس شورای اسلامی یادآور شد: سفر وزیر راه و شهرسازی به استان قزوین منشأ خیر و برکت است و این سفر نیز همانند سفرهای گذشته برکات فراوانی برای این استان داشته است.

این مقام مسئول از همت والای وزیر راه و شهرسازی تقدیر و تشکر کرد و گفت: مسئولان مربوط در اجرای پروژه عمرانی همت کنند تا این پروژه‌ها هرچه سریع‌تر افتتاح شود تا مردم از خدمات آن استفاده بهینه کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول