اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان عنوان کرد

ضرورت مصون‌سازی بستر جامعه از تهدیدات نرم

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: مصون‌سازی بستر جامعه از تهدیدات نرم دشمن مهم‌ترین ضرورت و فعالیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

ضرورت مصون‌سازی بستر جامعه از تهدیدات نرم

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، احمد سعیدی عصر سه‌شنبه در جمع مسئولان این شهرستان اظهار داشت: مصون‌سازی بستر جامعه از تهدیدات نرم دشمن مهم‌ترین ضرورت و فعالیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی افزود: گستره فعالیت فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار وسیع است و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نرماشیر ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی را باید در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

وی به واقعه غدیر نیز اشاره کرد و گفت: یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای مهم دین مبین اسلام که تکلیف دین را پس از رحلت نبی مکرم اسلام (ص) مشخص کرد، واقعه غدیر و ولایت حضرت علی‌ابن ابیطالب (ع) است.

سعیدی تصریح کرد: اینکه واقعه غدیر در بدترین شرایط آب و هوایی و در گرم‌ترین مکان صورت می‌گیرد، دلیلی بر اهمیت بالای آن است و باید جزئیات این واقعه مهم مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

وی به مشکلات حال حاضر مسلمانان جهان اشاره کرد و افزود: نبود وحدت و همدلی در بین همه مسلمانان سبب شده در زمانی که مسلمانان بیشترین جمعیت انسانی و بیشترین منابع را در اختیار دارند به بدترین شکل مورد تاخت و تاز دشمنان و کفار قرار گیرند و هر روز جمع کثیری از آنها کشته شوند.

سعیدی دسیسه‌های خبیثانه وهابیت را یادآور شد و بیان کرد: همه مسلمانان باید به وصایای پیامبر گرامی اسلام (ص) در واپسین لحظات عمرشان توجه کنند و نسبت به اهل بیت (ع) احترام ویژه‌ای قائل شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به پیشرفت‌های کشورمان در تمام عرصه‌ها خاطرنشان کرد: اگر این پیچ و خم‌های تحریم نبود، نمی‌توانستیم به این پیشرفت‌ها برسیم.

سعیدی عنوان کرد: آن کفری که به دنبال اضمحلال نظام جمهوری اسلامی بود امروز خودش در حال نابودی است.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول