اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

مجتمع‌های فرهنگی خلق آثار هنری را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: مجتمع‌های فرهنگی و هنری روند صعودی خلق آثار هنری و آموزش‌های هنری در رشته‌های مختلف را افزایش می‌دهد.

مجتمع‌های فرهنگی خلق آثار هنری را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، احمد سعیدی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از روند ساخت مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان ریگان اظهار داشت: بُعد مکانی و فاصله تعدادی از شهرستان‌ها تا مرکز استان، گاهی مسائلی را به وجود می‌آورد که سبب تاخیر در اجرای به‌موقع و بر اساس جدول زمانبندی طرح‌های عمرانی در حال اجرا می‌شود.

وی افزود: بخشی از این موانع از سوی مبادی ذیربط در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برطرف می‌شود و گاهی نیز حضور و بازدید مدیریت ارشاد استان با مسئولان اجرایی هر شهرستان از جمله فرماندار و امام جمعه، سبب شتاب‌گیری اجرای پروژه‌ها می‌شود.

سعیدی بیان داشت: با بهره‌برداری از این مجتمع‌ها که محل و کانون حضور هنرمندان هر شهرستان خواهد شد، انتظار داریم که روند صعودی خلق آثار هنری و همچنین آموزش‌های هنری در رشته‌های مختلف و حضور هنرمندان متعهد افزایش قابل توجهی داشته باشد.

به گزارش فارس، در این بازدید که امام جمعه و فرماندار شهرستان ریگان نیز حضور داشتند، موانع موجود بر سر راه ساخت و تکمیل مجتمع فرهنگی هنری ریگان با حضور پیمانکار پروژه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با رفع این مسائل روند ساخت آن شتاب بیشتری بگیرد تا در موعد مقرر تکمیل و برای استفاده در اختیار هنرمندان قرار گیرد.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول