اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

هدف دولت گسترش زیرساخت‌های فرهنگی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: هدف دولت در بخش فرهنگ و هنر گسترش امکانات و توجه به زیر ساخت‌ها در همه مناطق کشور به ویژه مناطق کمتر برخوردار بوده است.

هدف دولت گسترش زیرساخت‌های فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، احمد سعیدی عصر امروز در جریان بازدید از مجتمع فرهنگی در حال ساخت فهرج اظهار داشت: هدف دولت در همه بخش‌ها به ویژه حوزه فرهنگ و هنر گسترش امکانات و توجه به زیرساخت‌ها در همه مناطق کشور به ویژه مناطق کمتر برخوردار بوده است.

وی افزود: بر این اساس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به تبع آن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان طی سنوات اخیر توجه و تمرکز خود را در این زمینه انجام داده است و هم‌اکنون شاهد هستیم که در تمام شهرستان‌های استان مجتمع فرهنگی و هنری، کتابخانه یا کانونی برای حضور هنرمندان آن منطقه فراهم شده یا در حال ساخت است.

سعیدی بر تسریع و تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی فهرج تاکید و عنوان کرد: باید با توجه به موقعیت خاص این شهرستان و شرایط بد آب و هوایی و وزش توفان‌های شن زمینه بهره‌مندی ساکنان این شهرستان را از برنامه‌های فرهنگی و هنری ارشاد فراهم کنیم.

حسین زین‌الصالحین فرماندار فهرج نیز از مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمان تقدیر کرد و گفت: مدیرکل ارشاد استان کرمان از جمله نخستین مدیرانی است که پس از شهرستان شدن فهرج و تأسیس فرمانداری توجه بیش از پیش و جدی به مسائل فرهنگی و هنری این شهرستان کرده و در همه موارد مسئولان این شهرستان را یاری کرده است.

به گزارش فارس، عملیات ساخت مجتمع فرهنگی هنری فهرج در بلوار دانشجوی این شهرستان با زیربنای یک‌هزار و 400 متر مربع و اعتبار اولیه 700 میلیون تومان در حال احداث است که کار ساخت آن تیر ماه سال گذشته آغاز شده و تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول