اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 آبان ماه امسال

جشن تکریم بازنشستگان فرهنگی اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان گفت: 20 آبان ماه امسال هم‌زمان با روز تکریم خانواده، جشن تکریم و تجلیل از فرهنگیان بازنشسته موجود در استان اصفهان برگزار می‌شود.

جشن تکریم بازنشستگان فرهنگی اصفهان برگزار می‌شود

مجید روستایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی عمومی 25 ذی‌الحجه به عنوان روز تکریم بازنشستگان نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: هر ساله کانون بازنشستگان فرهنگی نسبت به برگزاری جشن تکریم و تجلیل از فرهنگیان بازنشسته استان اقدام می‌کند.

وی اضافه کرد: فرهنگیان بازنشسته سبب رشد و بالندگی کشور شده‌اند اما امروز این قشر از جامعه به دنبال وجود مشکلات اقتصادی در کشور برای تأمین معیشت خود و خانواده خود با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان با اشاره به اینکه 20 آبان ماه امسال هم‌زمان با روز تکریم خانواده جشن تکریم و تجلیل از فرهنگیان بازنشسته موجود در استان اصفهان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این جشن با حضور تعدادی از بازنشستگان فرهنگی موجود در سطح استان در تالار ادب واقع در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بیش از 50 هزار فرهنگی بازنشسته در سطح استان وجود دارد، ادامه داد: البته حدود 25 هزار نفر از این افراد از فرهنگیان بازنشسته موجود در سطح شهر اصفهان هستند.

روستایی با بیان اینکه البته حدود 14‌هزار نفر از فرهنگیان بازنشسته موجود در شهر اصفهان عضو کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان هستند، تاکید کرد: امسال با برگزاری جشن تکریم و تجلیل از فرهنگیان بازنشسته کانون‌های فعال در زمینه رسیدگی به امور فرهنگیان بازنشسته مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه در زمینه چهار محور گردشگری، اعطای وام قرض‌الحسنه، پیگیری درمان و بیمه فرهنگیان بازنشسته و برگزاری کلاس‌های آموزشی برای این قشر از جامعه اقدامات بسیاری را در سطح استان انجام داده‌اند، افزود: کانون‌های آموزش پرورش کاشان، نجف‌آباد، فریدون‌شهر، بادرود، اردستان، خوانسار و گلپایگان از جمله این کانون‌ها به شمار می‌روند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول