اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار کرمانشاه

کلنگ مجتمع فرهنگی هنری آیت‌الله خامنه‌ای به زمین زده شد

خبرگزاری فارس: کلنگ مجتمع فرهنگی هنری آیت‌الله خامنه‌ای در شهرستان سرپل‌ذهاب با حضور سید‌دادوش هاشمی استاندار کرمانشاه به زمین زده شد.

کلنگ مجتمع فرهنگی هنری آیت‌الله خامنه‌ای به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صبح امروز کلنگ مجتمع فرهنگی هنری آیت‌الله خامنه‌ای با حضور سید‌دادوش هاشمی استاندار کرمانشاه، حجت‌الا‌سلام محمد آفتابی مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، فتح‌الله حسینی نماینده مردم شهرستان‌های قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به زمین زده شد.

حجت‌الا‌سلام محمد آفتابی در این مراسم گفت: این پروژه از نخستین مصوبه‌های عمرانی سفر مقام معظم رهبری است که اعتبار اختصاص یافته آن دو میلیارد تومان است و تا‌کنون 500 میلیون تومان به عنوان اعتبار اولیه آن برای اجرای پروژه آمده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: زیربنای این مجتمع چهار هزار متر است که گنجایش 500 نفر را دارد و زمین آن را شهرداری واگذار کرده است و تا پایان سال 92 باید این مجتمع ساخته شود.

آفتابی با بیان اینکه این مجتمع فرهنگی هنری نخستین مجتمع فرهنگی هنری شهرستان سرپل‌ذهاب است، گفت:  مردم و مسئولان شهرستان همایش‌ها و برنامه‌ها‌ی مهم خود را در این مجتمع برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول