اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور

ستاد حمایت از آثار فرهنگی هنری در قم تشکیل شد

خبرگزاری فارس: ستاد صیانت و حمایت از آثار فرهنگی هنری قم به منظور نظارت جدی بر توزیع اقلام و آثار فرهنگی در استان تشکیل شد.

ستاد حمایت از آثار فرهنگی هنری در قم تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، جلسه هماهنگی ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی هنری استان با حضور سید مرتضی اسماعیلی‌طبا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و دیگر دستگاه‌های اجرایی از جمله دادستانی، نیروی انتظامی، اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد و در خصوص ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی استان برای جلوگیری از تولید و توزیع آثار فرهنگی هنری غیرمجاز در قم بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این نشست با اشاره به اهداف شکل‌گیری این ستاد در کشور و همچنین در قم گفت: به دلیل حضور زائران و دیگر حساسیت‌ها در استان در حال حاضر این ستاد در میان استان‌های سراسر کشور تنها در قم شکل گرفته است تا با مدیریت و مرکزیت این ستاد و استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی مربوطه از تولید و توزیع آثار غیرمجاز فرهنگی و هنری جلوگیری شود.

مرتضی اسماعیلی‌طبا افزود: ستاد کشوری پس از شکل‌گیری فعالیت خود را در خصوص سرکشی و بازرسی از مراکز مختلف آغاز کرد و بسیاری از محصولاتی را که به صورت قاچاق وارد شده است، جمع‌آوری کرد.

وی تصریح کرد: مأموریت ستاد استانی ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌هایی است که در این حوزه فعالیت می‌کنند تا با مدیریت و مرکزیت این ستاد از فعالیت‌های موازی دستگاه‌ها جلوگیری شود.

اسماعیلی‌طبا از ایجاد دبیرخانه مستقل برای این ستاد خبر داد و گفت: دبیرخانه مستقلی در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در حال راه‌اندازی است و با قرار دادن تلفن‌های مستقیم و گویا، ارتباط با این ستاد را برای عموم مردم آسان خواهیم کرد.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول