اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران:

متخلفان اقتصادی مازندران حدود 500 میلیون ریال جریمه شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 429 فقره پرونده عرضه کالای قاچاق به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شد که متخلفان 496 میلیون و 139 هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند.

متخلفان اقتصادی مازندران حدود 500 میلیون ریال جریمه شدند

مهدی عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: حرکت به سوی تولید داخلی با کیفیت بالا اقبال عمومی به خرید کالاها را افزایش و قاچاق کالا نیز کاهش می‌یابد.

این مقام قضایی تعزیرات حکومتی مازندران تصریح کرد: نقش اصلی موضوع اقتصاد مقاومتی که مقام عظمای ولایت بر آن تاکید دارند  نیز خود کفایی است به نحوی که در تحریم‌ها باید به منابع و تولیدات داخلی خود اکتفا کرد.

عباسی خاطرنشان کرد: کیفیت و قیمت دو فاکتور اساسی در بازار رقابت به حساب می‌آید و زمانی که کیفیت محصولی در بازار، رقابت بالا داشته باشد افراد کمتر به سمت قیمت می‌روند و به همین دلیل کیفیت بخشی به کالاهای داخلی می‌تواند در زمینه کاهش قاچاق بسیار موثرباشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: تعزیرات حکومتی به عنوان یکی از دستگاه‌های نظارتی است  که می‌تواند از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان حمایت کند و با عرضه کنندگان کالای بی‌کیفیت برخورد کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران بیان کرد: در راستای مبارزه با عرضه کالای قاچاق و در جهت حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان که یکی از وظایف اصلی تعزیرات حکومتی بوده مرحله دوم طرح شبنم  در استان در حال اجراست که در این طرح نماینده تعزیرات حکومتی و بازرسان اداره صنعت از واحدهای عرضه کننده کالا مشمول طرح بازدید کرده و بر رعایت موارد قانونی کالا تاکید و چنانچه تخلفی مشاهده شود، متخلفان  به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون 429 فقره پرونده عرضه کالای قاچاق به شعب تعزیرات حکومتی ارسال که از این تعداد 392 فقره مختومه و متخلفان این بخش به مبلغ 496 میلیون و 139 هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند.   

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول