اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور جلوگیری از تخلف

گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی در جالق سراوان فعال هستند

خبرگزاری فارس: گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی در جالق سراوان در حال فعالیت هستند.

گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی در جالق سراوان فعال هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی سیستان‌وبلوچستان، در چهارچوب سیاست‌های سازمان تعزیرات حکومتی و در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، گشت مشترکی با همکاری نمایندگان تعزیرات حکومتی و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت از بخش جالق در شهرستان سراوان برگزار شد.

در این بازرسی‌ها که رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان سراوان در آن حضور داشت، برای کنترل و نظارت از واحدهای صنفی و جایگاه فرآورده‌های نفتی جالق بازدید بعمل آمد و ضمن تذکرات لازم به تمامی متصدیان واحدها، برای دو واحد صنفی در خصوص قاچاق کالای دخانی پرونده تشکیل و برای بررسی و رسیدگی بیشتر به اداره تعزیرات حکومتی سراوان ارسال شد.

* محکومیت راننده تاکسی متخلف در تعزیرات حکومتی سیستان‌وبلوچستان

راننده یک تاکسی درون شهری به دلیل فروش سهمیه سوخت جریمه شد. این راننده تاکسی در شهرستان زاهدان اقدام به فروش سهمیه کارت سوخت خود به مقدار 797 لیتر بنزین کرده است.

در همین راستا شعبه یاد شده پس از انجام بررسی‌های لازم، راننده تاکسی فوق را متخلف دانسته و وی را بدلیل عرضه خارج ازشبکه سوخت به میزان اعلام شده، طی رأی صادره به پرداخت 15 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت، بدل از سه ماه قطع سهمیه سوخت محکوم کرده است.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول