اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست جاری صورت گرفت

مختومه شدن 97 درصد پرونده‌های تعزیراتی آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی در امور شعب اداره‌کل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی از مختومه شدن 97 درصد پرونده‌های این اداره‌کل در شش ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: متوسط زمان رسیدگی به این پرونده‌ها هفت روز بوده است.

مختومه شدن 97 درصد پرونده‌های تعزیراتی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه خلیل ابراهیمی پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور خبرنگاران در سالن کنفرانس این اداره‌کل تشکیل شد، اظهار داشت: در نیمه نخست امسال حدود 11 هزار و 828 فقره پرونده به این اداره‌کل وارد شده که حدود 97 درصد پرونده‌ها مختومه شده است.

وی ارزش این محکومیت‌ها را بیش از 45 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: از این میزان 31 میلیارد و 500 میلیون ریال وصول شده است.

ابراهیمی متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها و صدور حکم را هفت روز ذکر کرد و افزود: در این مجموعه برای رسیدگی به‌هنگام و همراه با دقت‌عمل تلاش می‌شود به طوری که میانگین کشوری برای رسیدگی به پرونده‌های کالا و خدمات هشت روز است ولی در این استان پرونده‌ها در کمتر از این مدت رسیدگی شده و حکم مقتضی صادر می‌شود.

وی به کاهش ورودی پرونده در ارتباط با قاچاق اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 280 فقره پرونده در این ارتباط تشکیل شد ولی در سال جاری 180 پرونده تشکیل شده است.

معاون اجرایی در امور شعب اداره‌کل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌که در ارتباط با تخلفاتی مانند گران‌فروشی، فروش اجباری کالا و عدم درج قیمت، 291 پرونده تشکیل شد.

ابراهیمی یکی از مهمترین پرونده‌های امسال را توزیع خارج از شبکه سوخت سهمیه‌ای عنوان کرد و اظهار داشت: در شکل‌گیری این تخلف سه جایگاه سوخت شرکت داشته و بیش از 200 فقره کارت سوخت جمع‌آوری شده به طوری که هم‌اکنون این پرونده برای صدور حکم در دست بررسی است.

معاون اجرایی در امور شعب اداره‌کل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی، عدم درج قیمت، گران فروشی و عرضه کالای قاچاق را جرایمی با بیشترین فراوانی عنوان و خاطرنشان کرد: رسانه‌های جمعی و دستگاه‌های اجرایی مختلف برای مقابله با تخلفات و حفظ ثبات در بازار تلاش کنند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول