اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر:

رسیدگی به پرونده‌های تعزیرات رایگان است/ تشریفات قضایی نداریم

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: تعزیرات تشریفات قضایی ندارد، رسیدگی در آن رایگان و سرعت در رسیدگی بسیار بالا است و اجرای احکام هم با سرعت بالاتری انجام می‌شود.

رسیدگی به پرونده‌های تعزیرات رایگان است/ تشریفات قضایی نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی محمود احمدی صبح امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی دشتی پیشگیری را یکی از اولویت‌های تعزیرات حکومتی عنوان کرد و اظهار داشت: تعزیرات حکومتی آخرین مرجع مردم در رسیدگی به تخلفات است و ما با تقویت شبکه‌های مردمی، مردم را نسبت به وضعیت کالاها و جلوگیری از بروز تخلفات آگاه می‌کنیم، بنابراین طوری این توازن باید برقرار شود که نه اصناف و نه اقشار مردم متضرر شوند. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر افزود: یکی از برنامه‌های کمیسیون تعزیرات حکومتی فرهنگ‌سازی در خصوص ارتقای سطح کیفیت کالا و خدمات و مصرف تولیدات داخلی است که باید بیش از پیش مورد توجه همه دستگاه‌های مرتبط قرار گیرد.

وی ادامه داد: نظارت بر حسن اجرای قانون و آیین‌نامه‌های تعزیرات حکومتی، هماهنگی و پشتیبانی از مجریان طرح و سایر وظایفی که ستاد پشتیبانی تنظیم بازار تعیین کرده است از جمله مهم‌ترین وظایف کمیسیون تعزیرات حکومتی است.

احمدی تصریح کرد: جلوگیری از تضییع حقوق مردم و لزوم نظارت و کنترل بر بازار یکی دیگر از وظایف سازمان تعزیرات حکومتی است.

وی گفت: مسئولان اجرایی می‌توانند از کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی برای جلوگیری از اخلال در سیستم بازار، تنظیم بازار، تأمین بهداشت محیط و مواد غذایی و دستیابی به اهداف دولت و رضایتمندی مردم بهره بگیرند.

وی ادامه داد: باید خرید و فروش در جامعه اسلامی به سادگی و با موازین عدالت باشد تا بر فروشنده و خریدار زیانی نرسد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر خاطر نشان کرد: هر از چندگاهی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی راهی را انتخاب می‌کنند برای ضربه زدن به نظام اما با دشمن‌شناسی که مردم ما تا الان داشته‌اند همه این نقشه‌ها نقش بر آب شده است.

وی ادامه داد: راهی که دشمن انتخاب کرده است عرصه بازار و فشار بر معیشت مردم خصوصا اقشار آسیب‌پذیر جامعه است ولی باز هم ما مطمئن هستیم و اطمینان داریم که مثل گذشته مردم از این امتحان بزرگ سربلند بیرون می‌آیند.

احمدی بیان کرد: این وظیفه‌شناسی و دشمن‌شناسی مردم ما تکلیف را از ما ساقط که نمی‌کند هیچ، بلکه تکلیف ما را سنگین‌تر هم می‌کند.

وی یادآور شد: تعزیرات تشریفات قضایی ندارد، رسیدگی در آن رایگان و سرعت در رسیدگی بسیار بالا است و اجرای احکام هم با سرعت بالاتری انجام می‌شود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول