اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

مشکل آب کرمان با حمایت دولت و مجلس برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: حمایت‌های توام دولت و مجلس امکان حل معضل آب شرب، کشاورزی و صنعتی استان کرمان را به وجود می‌آورد.

مشکل آب کرمان با حمایت دولت و مجلس برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار شامگاه شنبه در پایان نشست ستاد راهبردی توسعه‌ استان کرمان اظهار داشت: سفر امروز معاون اول رئیس جمهور و جمعی از وزرا به استان کرمان و تصویب برخی از پیشنهادات در ستاد راهبردی برای استان اثرات بسیار مطلوبی در بر دارد.

وی با اشاره به طرح تامین آب استان کرمان گفت: تامین آب شرب، کشاورزی و صنعت استان کرمان از دغدغه‌های جدی مدیریت استان است که در این سفر زمینه‌ مناسبی برای اجرایی و عملیاتی شدن طرح‌های تامین آب فراهم شد و با حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی امکان حل این معضل به وجود می‌آید.

نجار با اشاره به افتتاح کارخانه‌ تولید کنستانتره‌ی سنگ آهن زرند با حضور معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: کارخانه‌ تولید کنستانتره‌ سنگ آهن زرند از جمله طرح‌های ملی و بزرگ کشور است که با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار کرمان با قدردانی از تلاش و حمایت‌های دولت، مجلس شورای اسلامی و مجمع نمایندگان استان کرمان بیان داشت: با وحدت رویه‌ای که در استان کرمان ایجاد شده، افق روشنی برای این استان ترسیم شده است.

نجار عنوان کرد: استان کرمان در همه‌ زمینه‌ها یک استان غنی است که استفاده‌ بهینه از ظرفیت‌های این استان، همراه با آینده‌نگری و بررسی دقیق و کارشناسی نیازها توسعه‌ آن را رقم می‌زند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول