اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه آموزش دوره ابتدایی آموزش و پرورش اصفهان:

هیچ کلاس بدون معلم در مدارس ابتدایی اصفهان وجود ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس گروه آموزش دوره ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: هیچ کلاس بدون معلم و آموزگار در مدارس دوره ابتدایی موجود در سطح استان وجود ندارد و این مدارس با هیچ کمبودی از نظر نیروی انسانی مواجه نیستند.

هیچ کلاس بدون معلم در مدارس ابتدایی اصفهان وجود ندارد

مجید گل‌بیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اجرای نظام 3- 3- 6 در مدارس دوره ابتدایی اظهار کرد: آموزش و پرورش استان از ابتدای آغاز سال تحصیلی جدید از نظر فضای آموزشی و نیروی انسانی مورد نیاز در دوره ابتدایی با هیچ مشکلی مواجه نبوده است.

وی به اجرای طرح راهبران آموزشی در آموزش و پرورش استان اصفهان اشاره کرد و افزود: راهبران آموزشی یک طرح ابتکاری از سوی نظام آموزشی استان به شمار می‌رود و با اجرای این طرح در هر منطقه و ناحیه دو نفر فرهنگی به صورت تمام وقت نسبت به بازدید از کلاس‌های درس و پیگیری مسائل و مشکلات موجود در مدارس دوره ابتدایی استان اقدام می‌کنند.

رئیس گروه آموزش دوره ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: البته بازدید‌های این افراد از این مدارس به صورت روزانه با استفاده از سامانه اینترنتی برای آموزش و پرورش استان ارسال می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در سال تحصیلی جدید حدود 2 هزار و 500 مدیر در مدارس دوره ابتدایی استان فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: همچنین حدود 11 هزار و 700 معلم در مدارس ابتدایی موجود در سطح استان فعالیت می‌کنند و در مجموع حدود 16‌هزار معلم، مدیر، معاون و سایر کارکنان فعال در دوره ابتدایی در مدارس استان وجود دارد.

گل‌بیدی به تحصیل 380 هزار دانش‌آموز دختر و پسر استان در دوره ابتدایی اشاره و تاکید کرد: در سال تحصیلی جدید با توجه به اجرای نظام 3 -3- 6 مدارس دوره ابتدایی موجود در سطح استان با هیچ کمبودی از نظر نیروی انسانی مواجه نیستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر هیچ کلاس بدون معلم و آموزگار در مدارس دوره ابتدایی موجود در سطح استان وجود ندارد و نیروی انسانی موجود در این مدارس از چند ماه پیش از آغاز سال تحصیلی جدید ساماندهی شد.

رئیس گروه آموزش دوره ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اگر چه با اجرای نظام 3- 3- 6 مدارس دوره ابتدایی استان به تعداد بیشتری معلم نیاز داشته‌‌اند اما با تدابیر صورت گرفته از سوی مسئولان آموزش و پرورش استان تمام این نیاز‌ها برطرف شده است.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول