اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در منطقه 20 تهران صورت گرفت

انتخاب 90 نفر در طرح شهردار مدرسه

خبرگزاری فارس: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 تهران از برگزاری انتخابات شهرداران مدارس شهرری خبر داد.

انتخاب 90 نفر در طرح شهردار مدرسه

حبیب‌الله غفوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از برگزاری انتخابات شهرداران مدارس این منطقه خبر داد و گفت: با اجرای طرح شهردار مدرسه در 10 مدرسه این منطقه، 4 هزار و 500 دانش‌آموز مشارکت کردند و 90 نفر به عنوان شهردار مدرسه و معاونین آنها انتخاب شدند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 تهران هدف از اجرای این طرح را گسترش شور و نشاط در فعالیت‌های اجتماعی، تقویت روحیه مشارکت‌جویی و مسئولیت‌پذیری، آموزش مهارت‌های زندگی و الگوسازی مناسب برای دانش‌آموزان برشمرد و تصریح کرد: پس از برپایی انتخابات فردی که بیشترین رای را به دست آورد، به عنوان شهردار مدرسه و هشت نفر دیگر به عنوان معاونان همیاری تحصیلی، فرهنگی و پرورشی، امداد و نجات، نظارت و پیگیری، بهداشت و سلامت، تربیت بدنی، حمل و نقل و ترافیک و مشارکت محلی معرفی می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طرح شهردار مدرسه به‌ صورت همزمان در سراسر مناطق 22‌گانه شهر تهران برگزار شده است، خاطرنشان کرد:‌ حضرت عبدالعظیم(ع)، دکتر رزمی، باقرالعلوم(ع)، حضرت معصومه (س)، رسالت، امیرکبیر، رحمانی، حضرت قاسم(ع) سعادت و شریعت از مدارس منتخب این منطقه برای این طرح بوده‌اند.

غفوری بیان داشت: علاوه بر برپایی مراسم تجلیل از سادات ایثارگر، همزمان با دهه ولایت 150 برنامه فرهنگی مذهبی از جمله جشن‌های ویژه اعیاد، همایش مروارید آفرینش، همایش خانواده سادات شهید، جشن ولایت علوی، توزیع کتاب غدیرخم، برپایی تور گردشگری، بازدید از خانواده شهدای سادات و شب شعر ولایت با محوریت مساجد در سطح محله‌های 22گانه و با مشارکت مدیران محله در حال اجراست.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول