اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

معنای واقعی تفکر بسیجی در دانشگاه و مدرسه عینیت می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: تفکر بسیجی در دانشگاه و مدرسه معنا و مفهوم واقعی خود را پیدا می‌کند چرا که این سه یک پیکره واحد هستند.

معنای واقعی تفکر بسیجی در دانشگاه و مدرسه عینیت می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علی‌رضا نیکروز صبح امروز در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام‌نور چرام به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله 13 آبان اظهار کرد: بسیج ضمن لزوم تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی باید همیشه در صحنه باشد و در برنامه‌های امر به معروف و نهی از منکر، شورای فرهنگی و برنامه‌های فرهنگی دانشگاه را یاری کند.

فرماندار چرام با اشاره به راهکارها و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت بسیجیان مخلص ابراز داشت: از دیدگاه مقام معظم رهبری باید رفتار بسیجی بر اساس منطق بوده و از ایمان صادقانه و عمل صالح غافل نشود.

وی افزود: افتخار بزرگی است که به عنوان یک بسیجی زیر پرچم ولایت قرار گیریم و همگی با هم و هم‌صدا بدون هیچ گونه تغییر مسیری حرکت کنیم.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با بیان اینکه ملت و نیروهای نظامی ایران همیشه هوشیار بوده و حتی نقشه‌ها و دسیسه‌ها و توطئه‌های بدخواهان و دشمنان را پیش‌بینی و پیشگیری می‌کنند، گفت: ایران اسلامی طرف پیروزی جنگ بوده است و این به عنایت و لطف الهی و رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌ رزمندگان غیور و سربلند اسلامی محقق شد.

نیکروز دانشگاه پیام‌نور را به عنوان بزرگ‌ترین شبکه آموزش عالی دولتی در کشور و نماد عدالت آموزش عالی در کشور ذکر کرد و بر رسیدگی به درخواست این دانشجویان از فرمانداری تاکید کرد.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان چرام با تبیین وظایف فرماندار در ابعاد اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، خاطرنشان ساخت: برای ارتباط بیشتر با دانشگاهیان و استفاده مستمر از نظرات و دیدگاه‌های آنان خود را متعلق به آنان می‌دانیم.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول