اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کهگیلویه خبر داد

اختصاص بیش از 3 میلیارد ریال جهت بیمه اجتماعی به مددجویان کهگیلویه‌ای

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه از اختصاص 3 میلیارد و 138 میلیون ریال جهت بیمه اجتماعی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام این شهرستان خبر داد.

اختصاص بیش از 3 میلیارد ریال جهت بیمه اجتماعی به مددجویان کهگیلویه‌ای

عنایت رحیمی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت با بیان اینکه رفع فقر نیاز به توجه ویژه‌ای به تمام ابعاد زندگی انسان‌ها در عرصه‌های مختلف دارد، اظهار کرد: به منظور تحقق این هدف باید به تمامی اهداف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی توجه داشته و برای رفع این نیازها به تمامی ابعاد جامعه توجه کنیم.

رئیس کمیته امداد کهگیلویه با تأکید بر اینکه کمیته امداد مسئول ارائه خدمات درمانی به مددجویان نیست، گفت: ما موظف هستیم با استفاده از سیستم سلامت کشور، مشکلات درمانی مردمان تحت پوشش خود را رفع کنیم.

وی افزود: کمیته امداد از تأسیس تاکنون بیشترین خدمات حمایتی را داشته و روز به روز شاهد تقویت این نهاد هستیم.

این مسئول از اختصاص 3 میلیارد و 138 میلیون ریال جهت بیمه اجتماعی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

رحیمی‌نیا بیمه‌های اجتماعی را باعث ایجاد تحول عظیمی در کاهش هزینه‌های درمانی مددجویان ذکر کرد و عنوان داشت: به همین منظور در شش ماهه اول سال‌ جاری تعداد 631 خانوار مددجویان شهرستان کهگیلویه با جمعیتی بالغ بر یک هزار و 959 نفر تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار گرفتند.

مدیر کمیته امداد کهگیلویه تصریح کرد: در راستای کاهش هزینه‌های درمانی و بهداشتی خانواده‌های تحت حمایت در شش ماهه اول سال مبلغ 3 میلیارد و 138 میلیون ریال به بیمه‌های اجتماعی این خانواده‌ها اختصاص یافت.

وی ابراز کرد: پرداخت هزینه‌های درمانی، بیمه عمر و بازنشستگی مجریان طرح‌های خودکفایی، زنان سرپرست خانوار شهری از طریق بیمه‌های اجتماعی به صورت برنامه‌ریزی شده و هدفمند انجام می‌گیرد.

رحیمی‌نیا با اشاره به گسترش خدمات کمیته امداد کهگیلویه افزود: در تمام شهرها و روستاهای کهگیلویه شاهد اقدامات حمایتی کمیته امداد هستیم و خانواده‌های مستضعف و نیازمند از حمایت‌‌های مادی و معنوی این نهاد برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول