اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار زنجان:

انتقال پادگان در راستای اجرای فرمان رهبری است

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده برای انتقال پادگان ارتش به خارج از شهر گفت: این اقدامات در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری انجام می‌شود.

انتقال پادگان در راستای اجرای فرمان رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی شامگاه دوشنبه در جلسه‌ای که برای انتقال پادگان ارتش برگزار شده بود، با اشاره به اینکه انتقال پادگان‌ها به خارج از شهر از سیاست‌های نظام است، اظهار داشت: با توجه به نقش اساسی نیروهای نظامی در حفظ امنیت کشور مسئولان نهایت همراهی را برای محقق‌شدن این انتقال انجام می‌دهند.

وی به ارزش و احترام ارتش در میان مردم اشاره کرد و افزود: مردم و مسئولان در انتقال پادگان با ارتش همکاری لازم را می‌کنند.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه جلسات متعددی با فرماندهان ارتش درباره انتقال پادگان برگزار شده است، اضافه کرد: مذاکرات خوبی برای محقق‌شدن فرمان مقام معظم رهبری انجام شده است.

وی عدم تعیین تکلیف اسناد مالکیت زمین واگذار شده برای احداث پادگان که منجر به واگذاری زمین جدیدی در جاده زنجان- تبریز شد را از اقدامات انجام شده برای حل مشکل زمین برای احداث پادگان جدید اعلام کرد.

کریمی زمین تحویل داده شده به ارتش را برای احداث پادگان در حدود 850 هکتار اعلام کرد و گفت: این اراضی در حال حاضر در اختیار ارتش قرار دارد.

وی با بیان اینکه انجام سرمایه‌گذاری ارتش در زمین مورد نظر منوط به صدور سند مالکیت است، ادامه داد: جلسات متعدد و استعلام‌های مورد نظر در این رابطه برای صدور سند مالکیت برگزار شده است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان دیگر موضوع مهم را تعیین وضعیت زمین فعلی پادگان ارتش عنوان و اضافه کرد: مشکلات این زمین باید حل شود تا با تغییر کاربردی بتوان اعتبار لازم برای احداث پادگان در محل جدید را فراهم کرد.

وی تصریح کرد: اسناد مالکیت قسمتی از زمین فعلی پادگان مشکلاتی به ویژه با بخش خصوصی دارد که باید حل شود.

کریمی با اشاره به اینکه مشکلات حاد ترافیکی در ضلع شرقی پادگان وجود دارد، اضافه کرد: این پادگان به نوعی موجب قطع ارتباط شرق و غرب شهر زنجان شده است.

وی تاکید کرد: بازگشایی مسیر منتهی به سد تهم موجب استفاده بهینه از اراضی پادگان می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول