اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

ارتش پیوند ناگسستنی با مردم دارد

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: ارتش جمهوری اسلامی یک ارتش مکتبی و مردمی است و در کنار حراست از تمامیت اراضی کشور پیوند ناگسستنی با مردم دارد.

ارتش پیوند ناگسستنی با مردم دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قزوین، احمد عجم در دیدار با دانشجویان کارشناسی ارشد فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) با بیان اینکه مردم احترام خاصی برای ارتش قایل هستند و پیوند قوی با آن دارند، اظهار کرد: از رهگذر این پرونده قوی و مستحکم امنیت بسیار خوبی در کشور و استان قزوین حاکم است.

وی قومیت این استان به لحاظ حلقه اتصالی هشت استان کشور را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: استان قزوین به لحاظ قرار گرفتن در شاه‌راه ارتباطی، جمعیتی حدود 30 میلیون نفر را در کشور می‌تواند جابه‌جا کند که این امر بسیار مهم و حیاتی است.

استاندار قزوین تصریح کرد: با وجود این موضوع و تردد بسیار زیادی که از محورهای مواصلاتی این استان صورت می‌گیرد اما قزوین یکی از استان‌های امن کشور به شمار می‌رود.

عجم ادامه داد: از حیث اقتصادی و صنعتی نیز استان قزوین در کشور بسیار حائز اهمیت است، چراکه از حیث صنعتی جزو سه استان برتر کشور به شمار می‌رود و نیز گردش مالی این استان رقمی بیش از 120 هزار میلیارد ریال است.

وی بیان کرد: قزوین وسعتی کم‌تر از یک درصد خاک کشور را در اختیار دارد اما به میزان پنج درصد در اقتصاد ملی تأثیرگذار است.

استاندار قزوین علت پیوند عمیق و ناگسستنی مردم با نیروهای نظامی خصوصا ارتش را بیان خدمات و دستاوردهای نیروهای نظامی ذکر کرد و افزود: مردم در مقاطع مختلف و در شرایط حساس همواره پشتیبان و همراه جمهوری اسلامی و نیروهای نظامی خود بوده‌اند که همین امر موجب ارتباط صادقانه بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول