اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان در گفت و گو با فارس خبر داد

‌انتقال آب از دریای عمان به سیستان‌/‌بررسی مشکلات سیستان‌وبلوچستان با حضور رحیمی‌

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: به منظور ساماندهی ساحل دریای عمان، به زودی معاون اول رئیس جمهور به استان سیستان‌وبلوچستان سفر خواهد کرد.

‌انتقال آب از دریای عمان به سیستان‌/‌بررسی مشکلات سیستان‌وبلوچستان با حضور رحیمی‌

حاتم نارویی عصر امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی فارس در مهرستان اظهار داشت: بنا به درخواست استانداری، صادق خلیلیان وزیر جهادکشاورزی در روز آتی به استان سیستان‌وبلوچستان سفر خواهد کرد.

وی افزود: سفر وزیر جهاد کشاورزی به منظور بررسی مسائل بخش کشاورزی و کمک به معضلات و مشکلات استان است که امیدواریم سفر وی موجب رفع بسیاری از مشکلات این بخش شود.

استاندار سیستان‌وبلوچستان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر حضور معاون اول رئیس جمهور در استان نیز گفت: در این ارتباط، صحبت‌هایی شده و قول‌هایی هم داده شده است ولی زمان آمدن وی هنوز مشخص نشده است.

نارویی در ادامه به سوخت استان اشاره کرد و بیان داشت: باید جایگاه‌های سوخت در مناطق مرزی ایجاد شود.

وی ادامه داد: جایگاه‌های سوختی که در سطح شهرستان‌ها کم هستند باید به حد لازم و نیاز رسانده شوند.

استاندار سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: تعداد جایگاه‌های سوخت استان باید افزایش یابد و این تنها مشکل خاص سراوان نیست و در مواقع مختلف به این بستگی دارد که شهرها در چه مقطع و موقعیتی قرار دارند و همچنین خود جمعیت‌ شهرها، اینها همه مسائلی است که در بحث سوخت تأثیرگذار است.

نارویی گفت: شهرستان سراوان به دلیل اینکه نزدیک مرز است از وضعیت خاصی برخوردار بوده که سعی ما بر این است جایگاه سوخت را به اندازه نیاز افزایش دهیم.

وی در مورد انتقال آب از دریای عمان تا سیستان نیز اظهار داشت: اولا این طرح آرزوی دیرینه ماست و دوما این خواسته ماست و به جد پیگیر آن بوده که به یاری خداوند انتقال آب شیرین از دریای عمان به چابهار، ایرانشهر، خاش تا زابل انجام شود.

استاندار سیستان‌وبلوچستان یادآور شد: تاکنون این طرح در مرحله خاصی قرار ندارد و صرفا در قالب پیشنهاد بوده که باید در هیئت دولت مطرح و سپس تأمین اعتبار شود.

نارویی همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه این طرح در هیئت دولت مطرح شده یا نه؟ گفت: خیر، نخستین پیشنهادی است که از طریق استانداری مطرح شده و امیدواریم در اسرع وقت، پاسخ مثبتی دریافت کنیم و این کار را انجام دهیم.

وی به سفر همکاران وزارت صنعت، معدن و تجارت به استان اشاره کرد و افزود: همکاران وزارت صنعت، معدن و تجارت فردا (سه‌شنبه) برای تسهیل امور صادرات و واردات کالا در استان به این استان سفر می‌کنند.

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول