اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی:

اقدامات ارتش در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی ستودنی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: اقدامات نیروی زمینی ارتش به ویژه لشگر 21 حمزه سیدالشهدا آذربایجان در مناطق زلزله‌زده ارسباران ستودنی است.

اقدامات ارتش در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود محمدیان ظهر امروز در دیدار با امیر سرتیپ دوم میرحبیب میربیرنگ فرمانده لشگر21 حمزه سیدالشهدا آذربایجان افزود: مجموعه لشگر 21 حمزه از نخستین ساعات بروز زلزله در مناطق ارسباران همکاری خوبی با این سازمان در زمینه فنس‌کشی و ساماندهی احشام داشتند که لازم می‌دانیم در این زمینه به نمایندگی از طرف بخش کشاورزی تقدیر و تشکر ویژه کنیم.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های لشگر 21 حمزه و سپاه در مناطق زلزله‌زده ستودنی و قابل تحسین است، افزود: وجود فرهنگ نظم و انضباط در مجموعه اقدامات صورت پذیرفته توسط این دو مجموعه نظامی کشورمان در امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده و ساخت اماکن دامی، نشان از توجه و اهتمام ویژه فرماندهان لشگر 21 حمزه و سپاه به امر بازسازی مناطق زلزله‌زده دارد.

محمدیان با بیان اینکه ارتش نماد اقتدار و استواری نظام در هر کشوری است و ایران اسلامی سهم زیادی از اقتدار خود را مرهون رشادت‌های ارتش است، ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی رشادت‌های بسیاری را در هشت سال دفاع مقدس از خود نشان داده که همگی آنها به عنوان افتخارات نظام در اذهان جاودانه خواهد ماند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تاکید کرد: آرامش، امنیت و اقتدار امروز نظام مرهون از خودگذشتگی و ایثار ارتش بوده و ارتش جمهوری اسلامی ایران، الگوهای تمام عیاری از انسانیت را برای نسل امروز به جا گذاشته است.

وی تصریح کرد: هر قدر اقتدار و رشادت ارتش بیشتر و روزافزون شود، راه تجاوز و مداخله کشورهای بیگانه در کشور بسته‌تر خواهد بود و ارتش جمهوری اسلامی ایران به مدد ایمان و توجهات باری‌تعالی در مسیر حفاظت از انقلاب اسلامی این امر را محقق ساخته است.

محمدیان با بیان اینکه مجموعه اقدامات و فعالیت‌های دلاورمردان ارتش در لشگر 21 حمزه سیدالشهدای آذربایجان در مناطق زلزله‌زده هرگز از اذهان مردم منطقه پاک نخواهد شد، افزود: در سایه تلاش و مجاهدت این دلاورمردان، امروز ارتش جمهوری اسلامی با فرماندهی رهبر معظم انقلاب به ارتشی مقتدر، مردمی و مجهز تبدیل شده است.

در پایان این دیدار از سوی مسعود محمدیان رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی به پاس خدمات دلاورمردان لشگر 21 حمزه سیدالشهدای آذربایجان در مناطق زلزله‌زده به خصوص در فنس‌کشی جایگاه احشام، به امیر سرتیپ دوم میربیرنگ فرمانده لشگر 21 حمزه سیدالشهدای آذربایجان لوح تقدیری اهدا شد. 

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول