اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز در مشهد صورت گرفت

تجلیل از کارکنان عقیدتی سیاسی منطقه 5 نیروی زمینی ارتش

خبرگزاری فارس: با حضور فرمانده پشتیبانی منطقه 5 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از کارکنان و خانواده‌های عقیدتی سیاسی پشتیبانی منطقه 5 نیروی زمینی ارتش تجلیل شد.

تجلیل از کارکنان عقیدتی سیاسی منطقه 5 نیروی زمینی ارتش

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در این مراسم که عصر امروز به مناسبت 24 مهرماه سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل تالار فجر پشتیبانی منطقه پنج نیروی زمینی ارتش برگزار شد از خانواده و کارکنان عقیدتی سیاسی این منطقه تجلیل به عمل آمد.

فرمانده پشتیبانی منطقه پنج نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با گرامی‌داشت حماسه ملت ایران در انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار کرد: اوایل انقلاب بحث انحلال ارتش مطرح بود و خیلی از افراد از بیرون و داخل با سوء استفاده از شرایط آن زمان و از هم‌گسیختگی پیش آمده در ارتش تاکید بر انحلال ارتش داشتند اما با رهنمودهای امام راحل و مقاومت مقام معظم رهبری به عنوان نماینده امام در شورای عالی دفاع نتیجه کار این شد که الان هست.

سرهنگ حسین فیروزیان در ادامه افزود: به دلیل نیازی که احساس می‌شد از ابتدای سال 58 سازمانی به نام سیاسی ایدئولوژی به راه افتاد و پس از تائید شورای انقلاب فرهنگی در 24 مهر 58 این سازمان رسما تشکیل و آغاز به کار کرد.

وی در ادامه با تجلیل از فعالیت‌های ارزشمند سازمان عقیدتی سیاسی در جریان هشت سال دفاع مقدس گفت: سازمان عقیدتی سیاسی پرکننده خلاء بین ارتش سابق و نظام جمهوری اسلامی بود.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام سیدعلی اکبر موسوی رئیس سابق عقیدتی سیاسی پشتیبانی منطقه 5 نیروی زمینی ارتش با پاسداشت دلاورمردی‌ها و رشادت‌های شهدای ارتش به‌ویژه شهدای سازمان عقیدتی سیاسی در جریان جنگ تحمیلی گفت: دشمنان خیلی تلاش کردند که سازمان عقیدتی سیاسی که پیوند روحانیت با ارتش است را نابود کنند و شیاطین خیلی تلاش کردند که این پیوند برقرار نشود اما لطف و عنایت پروردگار و همکاری فرماندهان و پرسنل که متوجه این قضیه شده بودند مثمر ثمر واقع شد و دشمنان ناکام ماندند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول