اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نمین:

جامعه بالندگی خود را از فرهنگ غنی شهادت دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار نمین گفت: جامعه اسلامی ما امروز بالندگی و تقویت مؤلفه‌های ارزشی خود را از ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد.

جامعه بالندگی خود را از فرهنگ غنی شهادت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید تقی دریتیم عصر امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نمین اظهار داشت: اگر امروز دشمنان ستیزه‌جوی این انقلاب توان مقابله با احاطه ارزشی انقلاب را ندارند به دلیل ترس و واهمه از فرهنگ اصیل ایثار و شهادت است که ترس و هراس به دل و جان آنها انداخته است.

وی تصریح کرد: دشمن قدار ما که در سه دهه گذشته کوشیده است با نقشه‌های مختلف انقلاب اسلامی را تحت فشار و سیطره خود درآورد امروز در نهایت خواری و ذلت تمام سرمایه‌ها و داشته‌هایش را بر باد رفته می‌بیند و به همین خاطر به کارهای خفت‌بار تحریم و تهدید و ارعاب روی آورده است.

دریتیم در ادامه خاطر نشان کرد: مجاهدت ملت ایران با تبعیت از راه امام و شهدا حرکتی بی‌نظیر است که شاید در طول تاریخ نظیر آن را شاهد نباشیم.

این مسئول اضافه کرد: آنهایی که احساس می‌کردند بعد از دو سه دهه از پیروزی انقلاب سرمایه‌های معنوی این ملت و جامعه دچار تاراج اندیشه‌های غلط بیگانگان می‌شود امروز به این حقیقت اذعان دارند که حربه‌ها و نیرنگ‌های آنها جوابی جز بدنام کردن آنها به دنبال نداشته است.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: زمانی می‌توانیم ارزش‌ها و باورهای اصیل خودمان را حفظ کنیم که در مسیر خواسته و مطالبه شهیدان و ایثارگران این جامعه حرکتی مأنوس‌بار داشته باشیم.

فرماندار شهرستان نمین در ادامه سخنان خود به اهمیت حفظ شأن و منزلت خانواده‌های شهدا و ایثارگران اشاره کرد و یادآور شد: در کنار تکریم خانواده‌های شهیدان، آزادگان و ایثارگران، بازسازی گلزار شهدا و مرمت آن جز کارهای اولویت‌دار است.

دریتیم گفت: 128 شهید گلگون کفن نمین به عنوان افتخار این شهرستان در بهترین فضای بازسازی شده و مرمت شده زیارتگاه عارفان و عاشقان این نظام و انقلاب است و شهرستان نمین رتبه اول را در بین شهرهای استان در بازسازی و مرمت گلزار شهدا دارد.

وی اهمیت نصب تابلوها و بنرهای تمثال شهدا در میادین و مدارس شهرستان را خاطر نشان کرد و افزود: نسل آینده ما بهتر است با آن گنجینه‌ها که خود بهترین آثار تربیتی هستند، آشنا شوند.

دریتیم همچنین یاد و خاطره 16 شهید دانش‌آموز نمین را گرامی داشت و تصریح کرد: دانش‌آموزان سخت‌کوش نمین باید با وصایا، رهنمودها و پیام شهدا بیش از گذشته آشنا شوند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول