اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

در قالب کاروان راهیان نور

300 دانش‌آموز دختر دنایی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی سپاه دنا گفت: 300 دانش‌آموز مدارس دخترانه دنا در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

300 دانش‌آموز دختر دنایی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند

جاماسب بهمن‌یار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دنا از اعزام 300 دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: دانش‌آموزان سال دوم متوسطه در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی اعزام و از نزدیک با مناطق عملیاتی آشنا خواهند شد.

جانشین سپاه دنا عنوان کرد: دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این اردوها از مناطق جنگی شلمچه، طلایه، دهلاویه، هویزه به مدت سه روز بازدید و دیدن خواهند کرد و از نزدیک در جریان رشادت‌ها و حماسه‌های خلق شده در این مناطق قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه در طی مسیرها راویان، دانش‌آموزان را با گفت‌وگو و بحث و تبادل نظر همراهی می‌کنند، افزود: تشریح عملیات‌های انجام گرفته در مناطق جنگی نقاطی که اردوهای راهیان نور از آن دیدن می‌کنند، در برنامه‌های این اردوها قرار دارد.

بهمن‌یار یادآور شد: با توجه به اینکه دانش‌آموزان اعزامی برای اولین بار بازدید مناطق جنگی را تجربه می‌کنند نوعی خودسازی و آشنایی با مفهوم واقعی یادمان‌های دوران هشت سال جنگ تحمیلی صورت خواهد گرفت که روحیه ایثار، فداکاری و شهادت را به دانش‌آموزان انتقال می‌دهد.

وی به رزمایش و مانور عملیات‌های دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: رزمایش و مانور عملیات‌های دفاع مقدس بازسازی شده و برای دانش‌آموزان به صورت عملی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

این فرمانده سپاه به برنامه‌های جنبی در این اردو اشاره کرد و گفت: در این اردو دانش‌آموزان به برنامه‌های فرهنگی، شعر قصه‌گویی و خاطره‌نویسی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول