اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فریدونکنار:

اردوهای راهیان نور کاملاً اختیاری است

خبرگزاری فارس: فرماندار فریدونکنار تاکید کرد: اردوهای راهیان نور کاملاً اختیاری است.

اردوهای راهیان نور کاملاً اختیاری است

علی قاسمی در حاشیه اعزام اردوهای راهیان نور دختران دانش‌آموز شهرستان فریدونکنار در پاسخ به جریانی که راه‌اندازی اردوهای راهیان نور را در کشور اجباری می‌پندارند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فریدونکنار گفت: در شرایط فعلی با وجود هجمه‌های گسترده غرب علیه جمهوری اسلامی حضور در مناطقی که شهدای انقلاب و دفاع مقدس در آن حاضر بودند، بسیار حائز اهمیت است. 

به گفته فرماندار فریدونکنار مقاومتی که ملت ما در مقابله با فتنه اقتصادی بروز می‌دهند برگرفته از این فرهنگ است زیرا یکی از ویژگی‌های بارز شهدا ایثارگری، مقاومت، همدلی و وحدت بود.

وی تصریح کرد: دختران دانش‌آموز شهرستان فریدونکنار در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند تا بار دیگر با شهدا تجدید میثاق کرده و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام بردارند.

قاسمی با بیان اینکه ایثار، مقاومت و ولایتمداری در این اردوها متجلی می‌شود، گفت: نقش سپاه و آموزش و پرورش در این حرکت جدی و اساسی است که در واقع پاسخی به بدخواهان و مقرضان جمهوری اسلامی تلقی می‌شود.

وی افزود: غرب در تلاش است به هر نحوی که شده فضای جامعه را هیجانی کند اما اردوهای راهیان نور با حجم وسیع علاقمندان و بدون اجبار در فعالیت‌های مرتبط گامی موثر بسوی مقابله با این تهاجم‌ها برشمرده می‌شود زیرا مردم ما با این فرهنگ زندگی کرده و به شهدا علاقمند هستند.

فرماندار فریدونکنار خاطرنشان کرد: مدیریت رسانه باید برای مقابله با تهاجم‌ها در این فعالیت‌ها انجام شود و اخبار رسانه‌های داخل با برنامه‌ریزی کارشناسی پیگیری و درج شود.

وی گفت: مدیریت راهبردی رسانه می‌تواند پاسخ مناسب و درخوری برای رسانه‌های غرب داشته باشد.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول