اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان طارم:

اجرای طرح روستای «جوجرگان» موجب حل مشکلات اهالی شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان طارم گفت: با اجرای طرح جدید روستای "جوجرگان" مشکلات اهالی شده است.

اجرای طرح روستای «جوجرگان» موجب حل مشکلات اهالی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامحسین رجبی شامگاه امروز در بازدید استاندار زنجان از روستای "جوجرگان" شهرستان طارم، اظهار کرد: جوجرگان یکی از روستاهای فراموش شده شهرستان طارم بود که مردم آن با مشکلات بسیاری دست و پنچه نرم کرده‌اند.

وی با بیان اینکه راه این روستا مشکلات زیادی داشت، افزود: با توجه به این مشکل امکان جابه‌جایی این روستا وجود داشت اما با تدابیر صورت‌گرفته این روستا جاسازی شد.

فرماندار طارم با اشاره به اجرای نقشه جدید برای این روستا خاطرنشان کرد: با اجرای نقشه جدید مشکلات روستاییان برای تردد و رفت و آمد حل شده است.

وی با بیان اینکه دو کیلومتر راه این روستا نیازمند آسفالت‌ریزی است، یادآور شد: در صورت آسفالته‌کردن این راه مشکلات مردم روستا حل می‌شود.

رجبی اقدامات انجام شده در این روستا را موجب مهاجرت معکوس اهالی عنوان کرد و گفت: بسیاری از مردم روستا خواهان بازگشت به جوجرگان هستند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای تبدیل این روستا به روستای گردشگری انجام شده است، یادآور شد: مسیر گردشگری این روستا فراهم شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان طارم نیز در این مراسم از بازگشایی دو کیلومتر مسیر رفت و آمد این روستا خبر داد و افزود:‌ برای بازسازی این روستا از مصالح بومی استفاده شده است.

بهنام ابراهیمی با بیان اینکه در سال گذشته 2 میلیارد و 450 میلیون ریال برای این روستا اعتبار در نظر گرفته شد، افزود: در سال جاری نیز 80 میلون تومان برای اجرای طرح در این روستا در نظر گرفته‌شده است.

وی با بیان اینکه 60 درصد اعتبارات سال جاری در این روستا هزینه شده است، یادآور شد: 3 هکتار تملک زمین در دست اقدام است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول