اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان خبر داد

دستگیری متهمی با سابقه 34 سرقت در کرمان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کرمان گفت: با تلاش ماموران انتظامی سارقی که به بهانه پول خرد از مغازه‌ها سرقت می‌کرد شامگاه یکشنبه دستگیر و به 34 فقره سرقت اعتراف کرد.

دستگیری متهمی با سابقه 34 سرقت در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس استان کرمان، حسین حفارزاده اظهار داشت: با تلاش ماموران انتظامی سارقی که به بهانه پول خرد از مغازه‌ها سرقت می‌کرد شامگاه یکشنبه طی عملیاتی دستگیر و به 34 فقره سرقت اعتراف کرد.

حفارزاده  ادامه داد: این سارق با مراجعه به فروشگاه‌هایی که اغلب متصدیان آن خانم بودند، تقاضای پول خرد در قبال تراول 50 هزار تومانی می‌کرد.

وی بیان داشت: این سارق به محض دریافت پول از صاحب مغازه به بهانه تلفن صحبت کردن یا آوردن تراول از داخل خودرو از محل فرار می‌کرد و در پی اطلاع پلیس از این موضوع شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت.

وی ابراز داشت: ماموران کلانتری 13 شهر کرمان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و بازبینی فیلم دوربین‌های مدار بسته فروشگاه‌ها موفق شدند این متهم را شناسایی و هنگام تردد در سطح شهر دستگیر کنند.

حفارزاده ابراز داشت: در تحقیقات انجام شده، سارق تاکنون به 34 فقره سرقت از نوع کش‌روزنی اعتراف کرده و تحقیقات لازم به منظور کشف سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.

وی به متصدیان اصناف توصیه کرد از قرار دادن پول حاصل از فروش اجناس در دید عموم خودداری کرده و مراقب افراد مشکوک در هنگام مراجعه به فروشگاه باشند و در صورت بروز هرگونه مشکل مراتب را از طریق شماره 110 به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول