اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی همدان خبر داد

دستگیری 5 تن از اراذل و اوباش همدان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی همدان از دستگیری پنج تن از اراذل و اوباش در سطح شهرستان خبر داد و گفت: مقابله با اشرار و تأمین امنیت و آرامش شهروندان یکی از رویکردهای اساسی پلیس است.

دستگیری 5 تن از اراذل و اوباش همدان

رسول مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به دستگیری چهار تن از اراذل و اوباش همدان اظهار داشت: شب گذشته در یکی از تفرجگاه‌های همدان چهار تن از اراذل و اوباش که همگی شرب خمر کرده بودند با عربده‌کشی به قصد قدرت‌نمایی برای یک کارناوال عروسی ایجاد مزاحمت کردند.

وی افزود: اکیپ گشت مستقر در آن منطقه بلافاصله وارد عمل شده و پس از عبور دادن کارناوال عروسی از محل، برای دستگیری متخلفان با مقاومت آنان روبه‌رو شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان تأکید کرد: پلیس با بکارگیری شگردهای خاص و تیراندازی چهار تیر هوایی موفق به مهار و دستگیری هر چهار مخل نظم و امنیت شهروندان شد که در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد یکی از دستگیرشدگان از اراذل سابقه‌دار و مابقی افراد از نوچه‌های وی هستند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با تشکیل پرونده در این خصوص متهمان را به مراجع قضایی معرفی کرد.

مرادی در ادامه سخنانش از دستگیری یک تن از اوباش روان‌پریش در این شهرستان قبل از اقدام به شرارت خبر داد و تأکید کرد: یکی از اکیپ‌های گشت یگان امداد در زمان گشت‌زنی در حوزه استحفاظی خود به فردی به علت عدم تعادل روانی و جسمی مشکوک می‌شوند.

وی افزود: فرد مظنون با دیدن پلیس، قصد حمله با قداره به مأموران انتظامی را داشت که با سرعت عمل بالای عوامل انتظامی خلع سلاح و دستگیر می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان تصریح کرد: برابر استعلام به عمل آمده مشخص شد فرد دستگیر شده از افراد سابقه‌دار است که به تازگی از زندان آزاد شده و به دلیل استفاده از قرص‌های روان‌گردان تعادل روانی و جسمانی مناسبی ندارد.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: پلیس با تشکیل پرونده در این خصوص، وی را به مرجع قضایی معرفی کرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول