اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی نیشابور خبر داد

دستگیری قاتل فراری در نیشابور

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: قاتل 30 ساله یک هفته پس از ارتکاب جرم توسط ماموران پلیس آگاهی نیشابور شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری قاتل فراری در نیشابور

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، محمدحسن امیری اظهار کرد: ماموران آگاهی نیشابور در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در حوزه استحفاظی نیشابور و متواری شدن قاتل، موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی بیان کرد: در تحقیقات اولیه پیرامون قتل، مشخص شد مقتول 30 ساله به نام هادی با قاتل درگیر شده است و قاتل پس از وارد کردن چند ضربه چاقو به بدن وی با یک دستگاه موتورسیکلت از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی نیشابور ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از یک هفته کار اطلاعاتی و شبانه‌روزی، مخفیگاه قاتل فراری را شناسایی و در اقدامی عملیاتی، وی را دستگیر کردند.

امیری خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات فنی و پلیسی با توجه به شواهد و مدارک موجود ضمن اعتراف به قتل، انگیزه خود از ارتکاب به این جنایت را مشاجره لفظی قبل از درگیری در پی اختلافات شخصی بیان کرد.

وی اضافه کرد: در این رابطه، متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تحویل شد.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول