اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کلانتری 131 خبر داد

دستگیری سارقان موتورسیکلت جنوب تهران

خبرگزاری فارس: سرپرست کلانتری 131 گفت: سارقان موتورسیکلت ساعاتی پس از سرقت راهی بازداشتگاه شدند.

دستگیری سارقان موتورسیکلت جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، به‌نقل از روابط‌عمومی نیروی انتظامی، علی کبودوند از دستگیری دو سارق موتورسیکلت ساعاتی پس از سرقت طی اجرای طرح امنیت محله محور در جنوب تهران خبر داد.

سرپرست کلانتری 131 شهرری در ادامه به تشریح جزییات این خبر پرداخت و گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور ماموران گشت کلانتری هنگام گشت‌زنی در "پل صوفی" بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت که در حال پرسه زدن بود مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران بعد از استعلام از مرکز پیام متوجه شدند موتورسیکلت ساعاتی قبل به سرقت رفته است که بلافاصله برای دستگیری سارقان وارد عمل شده و به او دستور توقف دادند اما راکب به محض مشاهده پلیس بر سرعت خود افزود و متواری شد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد که طی یک مسیر کوتاهی ماموران موفق شدند موتورسیکلت را متوقف و متهمان را دستگیر کنند.

سرپرست کلانتر 131 بیان کرد: در بازرسی از متهمان که "امین" و "بهنام" نام داشتند یک قبضه چاقو و دو دستگاه تلفن همراه کشف شد، ماموران متهمان را به ‌همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در ارتباط با جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند.

کبودوند در پایان تصریح کرد: با انتقال متهمان آنها مورد بازجویی قرار گرفتند که طی آن مشخص شد متهمان سابقه دارند و چندین مرتبه به اتهام سرقت و زورگیری بازداشت شده‌اند.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول