اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آستارا خبر داد

دستگیری سارق سابقه‌دار در آستارا

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری سارق سابقه‌دار در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق سابقه‌دار در آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، نادر خورسند عصر امروز در جلسه انتظامی این شهرستان در تشریح دستگیری سارق سابقه‌دار، اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره سرقت از منزل و داخل خودرو در سطح شهرستان، ماموران پلیس آگاهی آستارا عملیات شناسایی را آغاز کردند.

وی با اشاره به بررسی صحنه سرقت و جمع‌آوری دلایل و انجام تحقیقات پلیسی توسط پلیس آگاهی این شهرستان افزود: به دنبال تحقیقات ویژه پلیس فردی که از افراد سابقه‌دار بود شناسایی و دستگیر شد و پس از انجام بازجویی متهم مورد نظر به بزه خود اعتراف کرد.

این مسئول کشف بیش از 200 کیلو گرم لباس غیر مجاز در ایستگاه بازرسی سه‌راهی قلعه را از دیگر اقدام‌های پلیس آستارا ذکر کرد.

خورسند گفت: ماموران ایستگاه بازرسی قلعه در هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه اتوبوس که در مسیر اردبیل به آستارا در حرکت بود را متوقف کردند.

به گفته وی، در بازرسی از این خودرو مقدار 284 کیلوگرم لباس غیرمجاز که در پنج گونی بسته‌بندی شده و بدون هرگونه مجوز مثبت گمرکی بود را کشف و ضبط کردند.

فرمانده پلیس آستارا با اشاره به آمار تخلفات راهنمایی و رانندگی در این شهرستان خاطرنشان کرد: در هفته گذشته یک‌هزار و 73 راننده متخلف راهنمایی و رانندگی اعمال قانون شدند که از این تعداد، 128 مورد تخلف حادثه‌ساز بوده است.

وی توقیف تعداد 37 دستگاه خودرو و 73 دستگاه موتورسیکلت به دلیل رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی و آلودگی صوتی را از دیگر اقدام‌های پلیس آستارا برشمرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول