اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته کتاب در ریگان صورت می‌گیرد

پرواز بادبادک‌ها برفراز بلندترین تپه‌های شنی جهان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ریگان گفت: بزرگ‌ترین مسابقه پرواز بادبادک‌های شرق استان کرمان همزمان با هفته کتاب در بلندترین تپه‌های شنی دنیا در شهرستان ریگان برگزار می‌شود.

پرواز بادبادک‌ها برفراز بلندترین تپه‌های شنی جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، ولی‌الله موسی‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی ریگان با بیان اینکه ساختمان کتابخانه عمومی شهرستان ریگان 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار داشت: این ساختمان با زیربنای 400 متر مربع در دو طبقه ساخته می‌شود.

وی اذعان داشت: سال گذشته 250 میلیون تومان اعتبار برای آن اختصاص یافت و امسال نیز 70 میلیون تومان برای ادامه ساخت آن اعتبار تخصیص یافه است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ریگان خاطرنشان کرد: در شهرستان ریگان دو کتابخانه عمومی وجود دارد که یکی از این کتابخانه‌ها در مرکز شهرستان و یک کتابخانه در بخش گنبکی وجود دارد.

موسی‌زاده افزود: در کتابخانه کوثر ولایت شهرستان ریگان 8 هزار جلد کتاب وجود دارد که بیش از یک‌هزار و 790 نفر عضو دارد و تعداد مراجعان به این کتابخانه عمومی در هر ماه 2 هزار و 600 نفر است.

وی گفت: کتابخانه عمومی بخش گنبکی شهرستان ریگان که کتابخانه‌ای مشارکتی است، بیش از 3 هزار جلد کتاب و 200 نفر عضو دارد و این کتابخانه در شهریور ماه امسال راه‌اندازی شد.

موسی‌زاده عنوان کرد: در هفته کتاب برنامه‌های متنوعی در شهرستان برگزار می‌شود که از جمله آن مسابقه بزرگ کتابخوانی در مدارس و برگزاری مسابقه دو و میدانی از سوی کتابخانه عمومی است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ریگان افزود: بزرگ‌ترین مسابقه پرواز بادبادک‌های شرق استان کرمان توسط جوانان و کودکان شهرستان ریگان در بلندترین تپه‌های شنی دنیا در هفته کتاب در شهرستان ریگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول