اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ریگان:

کتاب سالم‌ترین وسیله فرهنگی است

خبرگزاری فارس: فرماندار ریگان گفت: برای فرهنگ مطالعه باید اقداماتی صورت گیرد، زیرا اکنون سالم‌ترین وسیله فرهنگی کتاب است.

کتاب سالم‌ترین وسیله فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان محمد برزنگ پیش از ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان ریگان اظهار داشت: موضوع کتاب و کتابت در رشد حیات اجتماعی تأثیر به سزایی دارد.

وی افزود: روح یک جامعه در پرتو این مهم بارور می‌شود و به همین دلیل میراث فرهنگی و تمدن اسلامی همیشه مملو از کتاب‌های بزرگانی است که افتخار جامعه بشری بوده و همه همت اولیای دین اسلام بر این بوده است که بندگان خدا را به سوی روشنایی کتاب رهنمون کنند.

فرماندار ریگان بیان داشت: کتاب از دیرباز حافظ و احیا کننده تفکر و اندیشه‌های والا و منبع عظیمی بوده است که طالبان علم، اندیشه و حقیقت را سیراب کرده و ارزیابی شرایط و امکانات موجود فرهنگی مبین این نکته است که امروزه کتاب می‌تواند به عنوان یک وسیله مطمئن و کارآمد در بهینه‌سازی فضای فرهنگی جامعه مورد استفاده قرار گیرد.

برزنگ افزود: در زمینه بی‌سوادی و ریشه‌کنی آن اقدامات خوبی صورت گرفته است و برای فرهنگ مطالعه نیز باید اقداماتی صورت گیرد، زیرا اکنون سالم‌ترین وسیله فرهنگی کتاب است.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول